3.3V operation & 5V I/O tolerant

Witam,

3.3V operation & 5V I/O tolerant - czy to oznacza ,ze spokojnie mogę połaczyć mikrokontroler zasilany z 3.3V z pamięcia zewnętrzną zasilaną z 5V, konkretna sprawa chce połaczyć DS80C400 (zas. 3.3V) z pamiecią flash AM29F040 (zas. 5V)

Pozdrawiam

Reply to
Pawel

Witam ponownie,

mam do ciebie pare pytań : a czy wiesz gdzie mógłbym dostać pozostałe elementy do tinim400 :pamięć ram ,interfejs ethernetu, czy korzystałeś przykładów napisanych w javie ,chciałbym urochomić na tinim400 aplikację NetSwitcha dostarczoną przez producenta i szukam pomocy przy urochomieniu tego.

Z góry dziękuje.

Reply to
Pawel

a masz może jakiś kontakt do tych ludzi co pracowali na tym mikrokontrolerze?

mam jeszcze jedno inne pytanie :jak sie zabezpieczyć przed ładunkami elektrostaycznymi przy montażu takiego projektu, czy mata serwisowa jest konieczna

Pozdrawiam

Reply to
Pawel

może być gg? mój nr.4840651