5V i 3.3V

Więc tak: mam sobie układ cyfrowy 5V (wyjście) i 3.3V (wejście). Układ jest szybki (100MHz). Czy sensowne jest pożenienie tego za pomocą dzielnika rezystancyjnego?

Reply to
Patryk Sielski

Patryk Sielski napisal(a):

Nie jest sensowne. To jest zle rozwiazanie. Co chcesz zrobic?

Reply to
Marcin E. Hamerla

Marcin E. Hamerla snipped-for-privacy@xpoczta.xonet.xpl.removex> pisze:

Bo?

Chcę podłączyć układ na 5V z układem na 3.3V

Reply to
Patryk Sielski

Patryk Sielski napisal(a):

Bo bardzo wolne. Dejtaszit w reke i policz opoznienia na pojemnosci wejsciowej.

Ale jaki to uklad?

Reply to
Marcin E. Hamerla

Marcin E. Hamerla snipped-for-privacy@xpoczta.xonet.xpl.removex> pisze:

na 5V jest licznik 74F a na 3.3V pamięć

Reply to
Patryk Sielski
Reply to
Piotr Wyderski

Glowy nie dam - ale 74F chyba nie przekraczja 3.3V na wyjsciach ..

100 MHz? Małe szanse. Potrzebujesz bufor z serii 74LVC zasilany z 3,3V.
Reply to
Adam Dybkowski

Piotr Wyderski snipped-for-privacy@ii.uni.wroc.pl> pisze:

A gdzie AHC i LVC dostanę w W-wie?

Reply to
Patryk Sielski

budujemy analizator stanow?:) ja jak musze daje w szereg z wejsciami ukladow 3.3V rezystor kilkadziesiat omow.. zeby ograniczyc prad ponizej poziomu latch'up a i nie psuc timingow

Reply to
Greg

[...]

A gdzie dostanę AHC i LVC w Warszawie?

Reply to
Patryk Sielski

Piotr Wyderski snipped-for-privacy@ii.uni.wroc.pl> pisze:

Nie całkiem FIFO. Chciałem kupić FIFO, ale mają za małą pojemność. Ja mam pamięć

1M x 8 bitów 12ns.
Reply to
Patryk Sielski

Greg snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> pisze:

Tia. Bardziej rejestrator. Połączę go później z linuksowym dinotrace (lub czymś podobnym) i myślę, że mi wystarczy.

Reply to
Patryk Sielski
Reply to
Piotr Wyderski

Greg napisal(a):

A to mnie ciekawi, bo Altera poleca cos takiego w kontekscie MAXII, jesli dobrze pamietam. W pracy dyplomowej (+10 lat temu) uzywalem

80C515 i tam na wejscie przetwornika AD czasem trafialy szpile wyzsze niz 5V+Uf. Oczywiscie dioda wewnetrzna obcinala sygnal i nie bylo problemu (prad byl ograniczony), ale co ciekawe, iles probek po szpilce bylo blednie pomierzonych. I trzeba bylo zrobic zewnetrzny ogranicznik. I sie tak zastanawiam czy aby na pewno ta metoda z rezystorem ma sens.
Reply to
Marcin E. Hamerla