LED

Ik heb een aantal moodlights, dat is sfeerverlichting d.m.v. Led's in de 3 primaire kleuren die d.m.v. ( en hier heb ik dus geen idee van) verschillende kleuren geven. Zover ik begrijp gaat dat allemaal electronisch. Nee niet lachen, ik heb er dus echt helemaal geen verstand van, daarom vraag ik het hier. Deze lampen worden aangesloten door middel van een trafo die 5 volt afgeeft. Nu wil ik het licht dus graag dimmen, ik heb al een aantal antwoorden gekregen, maar ik zal de vraag wel niet duidelijk hebben gesteld, of dat überhaupt wel mogelijk is door een totale leek. Ik heb geprobeerd een dimmer tussen de

230v en de trafo, maar die brandde dus gelijk door. Wie kan me helpen, en dan graag een door mij te begrijpen antwoord. Graag antwoord naar mijn mailadres. snipped-for-privacy@planet.nl
Reply to
Jeka

In article , snipped-for-privacy@planet.nl says... Graag antwoord naar mijn

Ik kan je helaas niet helpen, maar vragen in de groep is antwoorden in de groep, dan hebben anderen er ook wat aan.

Jan

--
> *** Communication is just like sex.
  Except you dont have to talk while
            having sex ***
Reply to
Tuan Besar aka Jan

Begrijp ik wel, misschien dan cc: ????

Jeka

"Tuan Besar aka Jan" schreef in bericht news:MPG.1b6f1e7d7e1a8d9b989885@192.168.123.110...

Reply to
Jeka

Dit lijkt mij geen 'project' voor zoals je zelf zegt een totale leek , het is geen kwestie van even spanning regelen , de intensiteit van de led's wordt bepaald door de stroom door die led's , deze verschillen ook nog per kleur...misschien kun je beter naar een kant klare dimmer gaan zoeken via Google of de leverancier van die mood-lights, ze zijn er wel maar nogal prijzig....zelfs Microprocessor gestuurd...

groet Manus.

Reply to
Manus