frequentieteller

zoek een schakeling van een frequentieteller tot max. 100 Mhz.

Wilfried

Reply to
wilfried tielemans

Is niet interessant voor zelfbouw. Zo'n ding koop je kant en klaar voor nog geen 250 euro.

-- Evert Vrieze tel. +31.40.2128359

"wilfried tielemans" schreef in bericht news:uPXLa.6051$ snipped-for-privacy@afrodite.telenet-ops.be...

Reply to
Evert Vrieze

Inderdaad Evert, maar het moet ingebouwd worden in een bestaand ontwerp dus het moet een aangepaste versie worden, dat is het probleem, er zijn veel ontwerpen maar meestal met aan de ingang een frequentiedeler, het probleem is dat deze geen lage frequenties verwerken.

Wilfried

"wilfried tielemans" heeft geschreven in bericht ...

Reply to
wilfried tielemans

Dat ze je er een trap voor met een FET en evt. een 7413 . In Elekuur heeft weleens een schema gestaan.

Maurits

Reply to
Maurits

"wilfried tielemans" schreef in bericht news:nq0Ma.6454$ snipped-for-privacy@afrodite.telenet-ops.be...

veel

Nou die zelfbouw van mij accepteert anders van 1 Hz tot 1.3 GHz zonder morre.

--
CU, Rob - Uw eigen netwerk aanleggen, dat kan....
W9x www.kabel-inter.net - W2K www.nl-netwerken.com

Weet je soms welke deler er gebruikt word ??

Wilfried

"kabel-inter.net" heeft geschreven in bericht ...

Reply to
wilfried tielemans

moije efee kaike op

keije een kompleet bouwpakket kopuh een tellertje tot 1300 mhz voor

+/_100 eurotje maar

carlos

"Evert Vrieze" schreef in bericht news:bdpv2d$v76np$ snipped-for-privacy@ID-194321.news.dfncis.de...

nog

Reply to
Carlos

Ja, zal hem opzoeken en online zetten. Kijk af en toe maar even in

CU, Rob - Uw eigen netwerk aanleggen, dat kan....
W9x www.kabel-inter.net - W2K www.nl-netwerken.com
 Click to see the full signature
Reply to
kabel-inter.net

250 euro !!!! En dan niet interresant voor zelfbouw??
Reply to
JP

Kijk maar eens naar de DFD4 op

in de rubriek ontwerpen (bij diversen). Leuke teller tot 3 GHz met LCD uitlezing

wilfried tielemans schreef in berichtnieuws uPXLa.6051$ snipped-for-privacy@afrodite.telenet-ops.be...

Reply to
Henk van den Hof

Werk jij drie weken voor EUR. 250 ? Dan zou ik je direkt in dienst nemen als ik werk had. Of ga werken in de horeca voor het tienvoudige ...

-- Evert Vrieze tel. +31.40.2128359

"JP" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@posting.google.com...

nog

Reply to
Evert Vrieze

Kabel Internet - bedankt voor het schema.

Wilfried

"kabel-inter.net" heeft geschreven in bericht ...

Reply to
wilfried tielemans

Maar op het moment niets te vinden over die freq teller.

Pas gekocht voor 72 euro bij

Net pakketje, compleet, erg compacte beschrijving.

Let op, pagina 6 met het schema ontbreekt in de handleiding (er is me een pdf beloofd)

Reply to
Hans Otten

is die gepennek van dijken weer bezig dan effe email die kant op pleuren met de mededeling dat er iets te goed staan bij hun

anders hun lekker stijf verrot schelden kan ook

carlos

"Hans Otten" schreef >

Reply to
Carlos

ik zie hier bedragen van 250 euro je kan er hier eentje kant en klaar gebouwd en mooi gebouwd opkomen halen voor 75 euro moet je wel ff naar nijmegen komen rijden loopt van o mhz tot 1.8 ghz "wilfried tielemans" schreef in bericht news:uPXLa.6051$ snipped-for-privacy@afrodite.telenet-ops.be...

Reply to
jan

Mag het een ietsje meer zijn ??????? Joop HMR

"wilfried tielemans" schreef in bericht news:uPXLa.6051$ snipped-for-privacy@afrodite.telenet-ops.be...

Reply to
Master JR