24c02cb1

Weet iemand het verschil tussen de 24c02 en de 24c02cb1?

Deze wordt gebruikt in een Sony tv kv-m1440

Re: 24c02cb1

Deze moet je origineel bij Sony bestellen (geprogrammeerd)
Als je bij de elektronicaboer zo'n ic besteld/koopt dan is hij leeg en zal
het toestel niet werken of heel rare funktie fouten gaan vertonen.

Groeten,

Ben

Re: 24c02cb1

Geen verschil. Die 2e is van ST, die eerste is het algemene typenummer
waarmee je bij elke fabrikant terecht kan.

---
Met vriendelijke groet,

   Maarten Bakker.

Re: 24c02cb1
Als ik bij sony kijk is dit een TA24co2-10pc.
Waarschijnlijk gewoon een 24c02 die al vergeprogrameerd is voor die tv.

Re: 24c02cb1

Het is gelukt, heb 24c02 erin gedaan en toen met menu zenders zoeken en in
het geheugen zetten; oude geheugen ic was inderdaad kapot want toen ik
daarvoor het zelfde probeerde met het oude ic stonden de geprogrammeerde
kanalen niet meer in het geheugen.( zie mijn vorige posting sony tv).

Henk van den Hof  wees mij erop dat het ic nog geprogrammeerd moest worden,
dus bedankt bij deze!!!Voor de rest wou ik iedereen nog bedanken voor de
reacties!!!

Site Timeline