dag en nachttarieven dubbele meters is dubieus

Het is een goedbewaard geheim dat gebruikers van dag/nachtmeters worden bedonderd door de energieleverancier..!

Al tientallen jaren schakelen ze regelmatig over om de tekortkomingen van de leverancier op uw kosten op te vangen. De schakelpulsen worden door het lichtnet doorgegeven en zijn op radiotjes,babyfoons,versterkers te horen.

Reply to
pd5nkh

schreef in bericht news: snipped-for-privacy@77g2000hsv.googlegroups.com...

Bronvermelding? Bewijs? Wij hebben al 12 jaar een dubbele meter, en verbruiken al die jaren gemiddeld net zoveel overdag als 's nachts. Bij incidentele check (onze kruimeldief hangt in de lader bij de meter....) staat hij altijd op de goede stand.

Kortom: vlgs. mij broodje aap.

YMMV, Folkert

Reply to
FJ

"FJ" schreef in bericht news:45a68d86$0$29567$ snipped-for-privacy@text.nova.planet.nl...

Precies, ik heb dezelfde ervaring. Overigens zijn er allerlei pulsen en signaaltjes op het lichtnet te horen en dan hebben we het nog niet eens over storingen van apparaten.

Kees.

Reply to
KeesC

of zoek op : Rundsteuer toonfrequent

Reply to
kees6238

Op 11 Jan 2007 08:18:55 -0800 schreef snipped-for-privacy@gmail.com:

Jij dacht laat ik eens wat roepen? Wat een onzin! De meters schakelen exact zoals het hoort. (Laatst nog eens gecontroleerd)

Reply to
Harry

Ik heb het uit zeer goed ingelichte bron. De energiebedrijven ontkennen het ook niet ,maar noemen ze het ,,compensatie,,.

Harry schreef:

Reply to
pd5nkh

Het is zò dat snipped-for-privacy@gmail.com formuleerde :

Nou en wie is die bron dan wel ?

--
Bezoek ook eens een keer de volgende site`s

http://home.hetnet.nl/~p.v.d.meijde/ < hier de Link van Mijn Home Page

http://www.zendamateurs.startbewijs.nl/
Reply to
Peter Van Der Meijde

schreef in bericht news: snipped-for-privacy@77g2000hsv.googlegroups.com...

Bij gebruik van tariefdraden, kun je dit dan ook nog horen op de radiotjes,babyfoons, etc??

Toet

Reply to
Toeternietoe

schreef in bericht news: snipped-for-privacy@l53g2000cwa.googlegroups.com...

Kom op met die bronnen schreeuwen is geen kunst heb 40 jaar bij een energiebedrijf gewerkt en foutieve omschakeling komt komt maar zelden voor. Hte gehele proces van omschakelen verloopt geautomatiseerd, mochten er fouten aan hetlicht komen dan worden deze altijd financieel gecorrigeerd.

Conclusie broodje aap verhaal

Reply to
Mobydick