apparaten schakelen via de Mac

"Rob" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@xs8.xsall.nl...

Zelfs begrijpend lezen is moeilijk voor je.

--
CU, Rob / Gompy
Reply to

Je hebt nog niet uitgelegd (en dat kun je ook niet!) hoe je met een PLC maakt wat de vraagsteller wil hebben.

"Rob" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@xs8.xsall.nl...

De vraagsteller gaat het boven de pet en jij snapt het al helemaal niet. Nutteloze tijdsbesteding dus.

--
CU, Rob / Gompy
Reply to

Je KUNT het niet! Dat is het probleem.

On Sun, 24 Oct 2010 11:43:11 +0200, Rob / Gompy wrote (in article ):

Om gewoon mee te doen waar de eigenaar zin in heeft, kortom:

Wil hij hem (naar zijn inzicht!) nuttige gebruiken? Prima. Wil hij hem in de fik steken? Prima. Wil hij het gebruiken voor .....? Prima.

--
A Mac a day, keeps the Trojan away.
Reply to

On Sun, 24 Oct 2010 11:54:54 +0200, robert wrote (in article ):

En het gebeurt volop.

--
A Mac a day, keeps the Trojan away.
Reply to
Mr Mac

Ik schreef over de hardware die sprekend op elkaar lijkt (en dat is het enige in het PC versus Appple gebeuren waar ik een uitgesproken mening over heb), maar ik vind jouw vraag onduidelijk geformuleerd.

De software lijkt in zoverre niet op elkaar dat deze voor dezelfde instructieset geschreven is en dat er misschien in allebei wel ergens een snippet code "copyright regents of university blabla" (of hoe het ook weer precies heet) te vinden zal zijn, maar verder zal deze vooral verschillen tonen.

Volgens het boek Genesis is deze rechtstreeks door God geschapen. Ik eet er zelf overigens altijd omheen terwijl ik de Apple aan het steeltje vasthoud.

Dat mag je vertellen aan de makers van vele embedded systemen die enige variant van Linux draaien ;-) Overigens ben ik wel met je eens dat je daar geen huiskamersoftware voor moet pakken als het gaat om producten die in een professionele omgeving moeten draaien, en dat een simpeler custom OS soms wel de voorkeur geniet.

Om PLC's mee te programmeren? ;-)

Hoewel jouw mening wat extreem is, ben ik het wel deels met je eens (zo te lezen?). Namelijk dat een PC eigenlijk gewoon de veredelde opvolger is van de homecomputer. Maar dat zegt niet zoveel, als je weet waar homecomputers vroeger allemaal voor gebruikt werden.

Hij is gemaakt als universeel inzetbare computer, dus tot zover zie ik het probleem niet zolang er maar geen 100% betrouwbaarheid wordt geeist.

Indien je al een Ferrari hebt, kan je er wel degelijk een boedelbak achter hangen als je eens iets moet vervoeren. Als je dat vaker dan eenmalig doet, moet je inderdaad overwegen om een busje te huren of kopen.

Overigens zou ik een PC niet met een Ferrari willen vergelijken maar met een of andere MPV.

"Rob" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@xs8.xsall.nl...

Ga je nu ook nog stampvoeten als een klein jongetje ?

EOD

--
CU, Rob / Gompy
Reply to

Ik denk dat hij dat bedoelt, want achter je eigen ontbreekt nog een zelfstandig naamwoord ;-)

Jammer dat het met Gompy altijd zo snel in onzin en scheldpartijen verzand als hij vastloopt in de discussie (helaas soms al na het verkondigen van de eerste stelling die vaak goed genoeg is om normaal over te kunnen discussieeren). Ik vrees het ergste voor mijn nette en serieus bedoelde antwoord dat ik zojuist schreef.

Jij kan goed bluffen, maar niet goed genoeg.

schreef in bericht news:32c68$4cc4267a$d4549fe0$ snipped-for-privacy@news1.tudelft.nl...

Laten we het daar maar op houden, jij gelukkig en de rest gaat het toch boven de pet.

--
CU, Rob / Gompy
Reply to

Ja en jij verloor hem. Doei!

Goed dat je er "lijken" bijschrijft, een desktop van gelijk welk besturingssysteem is idd gelijkend, het ziet er ongeveer hetzelfde uit en kan ook ongeveer hetzelfde. Waarom is dat zo? Omdat alles uiteindelijk naar het meest praktische, intuïtieve, aanvaarde, enz evolueert.

--
inox
Reply to

:-)

Dat was mij niet duidelijk, omdat je 'Windows' noemde. Maar kennelijk bedoelde je PC-hardware, wat het voor mij allemaal wel wat logischer maakt :)

--
                                                                        robert
Reply to

Als ik het nu teruglees vind ik het zelf ook niet helemaal duidelijk meer.

Linux :-)

--
Groet,

Pasq
Reply to
Pasq

OSX is geen Linux maar een BSD gebaseerde variant van Unix als ik mij niet vergis. (niet dat het er wat toe doet voor de vraag van de OP).

Reply to
Dombo