Svjetlo u kabini auta

U (starijem) autu imam normalno svjetlo u kabini, obicna zaruljica... E sad, uputili su me tu k vama, imam pitanje.

Sto tocno trebam kupiti/napraviti da bi mi se to svjetlo gasilo sa delayem i postepeno, kao u autima novijih generacija? Znate na sta mislim... znaci, zatvorim vrata, prode par sekundi i svjetlo se postepeno ugasi...

Reply to
Kweli

I meni se to nije svidjalo, pa sam uposlio jednog PICeka.

"Kweli" je napisao u poruci interesnoj grupi:dtf7rb$lv6$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr...

Reply to
cubi

Shema ti je binsima, nadam se da æe¹ znat sam napravit. Ako ne, pitaj nekog tko se bar malo ku¾i, jednostavna je shema.

Reply to
Frx

"cubi" I meni se to nije svidjalo, pa sam uposlio jednog PICeka.

a ak' dobi P(t)ICju gripu ;)

Reply to
Oldtimer

pogledaj

tu ima shema i objasnjenje

E, a onda bu ju dobili konji u autu, pa onda onaj koji ga redovno vozi, pa onda njegova obitelj, pa bu se sirilo dalje da bi na kraju ustvrdili da pticja gripa nikad nije postojala... :-))))

Reply to
Mystique

Kad7ako udemo u EU, necemo strahovati od prije gripe, jer pticja gripa pogada samo zemlje kandidate i one koje to zele postati :)

--
www.elektronka.com
Reply to

Puno ti hvala...

Znas li mozda kolko bi po toj shemi svjetlo trebalo dugo goriti nakon zatvaranja vrata? I da li se svjetlo ugasi trenutno ili jenjava kroz par sekundi?

Reply to
Kweli

Puno ti hvala...

Reply to
Kweli

e napokon, megamusic kicks ass! Vec sam odgovorio na binaries i krenuo crtat shemu kadli... A ovi sa PIC-evima za tu namjenu su jos Z

Reply to
zega

Sa VR1 namje¹ta¹ koliko dugo æe "jenjavati" svjetlo, a poèinje se gasiti odmah kad zatvori¹ vrata.

Reply to
Frx

napravio sam, puno hvala, radi genijalno!!!

Reply to
Kweli