Pitanje vlasnicima RTV servisa !!!!

Da li neko vodi evidenciju rabljenih dijelova koje posjeduje u servisu ili da li je neko vec imao problema sa poreznom zbog nekih rabljenih dijelova kod kojih se ne zna porijeklo ( nema ulaza ) ?

Reply to
Komsic

Cek malo daj objasni detaljnije problem... otkupi od musterija par uredjaja za rashod i onda navedi sa si do elemenata dosao kupusajuci te uredjaje... Ako nemas otkupljen niti jedan uredjaj (ni poklonjen ali sa nekim dokumentom da je to tako) onda moze btii problema po logici stvari... Zivo me zanima kak te gnjave! Z

Reply to
zega

Dao sam si vremena pa sam sve sto sam godinam skidao sa ploca i kupovao po raznim otpadima i pijacama slozio u regale sa onim ladicama i naravno svaku ladicu oznacio ! Sad se povlaci pitanje sta to radi u servisu kako je doslo i kako se naplacuje kad se nesto od toga ugradi ! Robu nemam u cijeniku a prikazujem je kao utroseno radno vrijeme . Zanima me kako su to drugi rijesili i da li imaju problema sa poreznom ? Problem je sto mi te robe nema na inventurnoj listi a posjedujem je u servisu !!!!! I nije neki problem mada me knjigovodja upozorava da bi moglo biti i velikih problema !

Reply to
Komsic

svaku

doslo

?

velikih

Odi na "ferotex" i kupi elektronike na "vagu" :)) ..bez zafrkancije... kila je mislim 10 ili 20kn MAX!!! i kupi¹ 10tak kg i dobi¹ raèun!! ...a ¹ta lajbeki iz porezne znaju jel to bilo 10kg golih komponenti ili 10kg sa pertinakson,¹erafima i limom i slièno...(a bolje ti je riskirat i 200kn i ne¹to jo¹ dobiti, no nekoliko tisuæa izgubiti)

:)))

ona stara ka¾e: ..¹ta "Jugoviæ" nemre pre*ebat...to niko onda nemre!! :))

Reply to
Gagi-9A6AAG

Mogao si to ubacit u firmu kao pocetni kapital (imas doo ili obrt?) tako da kazes procjenitelju (kojeg u slucaju materijalnog uloga u firmu moras zvati i platiti da ti procjeni temeljni kapital) to je xyz didjelova i to vrijedi xy kuma, a kasnije te pare cisto mozes izvuci iz firme kao lovu 8-) jer si ih ti u firmu i dao... Samo moraju biti svi dijelovi popisani i za svaki bi trebai imati cijenu, malo je zajebano ali radi... Z

Reply to
zega

"zega" wrote

Ma izucili su oni(opcinski inspektori) skolu jos u komunizmu. Njima je rijec obrtnik bio sinonim za lopova i kriminalca i slobodnu lovinu za globe( ako si sitan) ili za gablec i poklone te naravno mito ako si jaci obrtnik. Nekadasnji opcinari, danasnji inspektori ce ti doc prebrojavat podlozne plocice, trazit kalkulaciju koliko ih se potrosi po ugradjenom autoradiju na pr i na kraju ti "izracunat" koliko si zakinuo na PDV-u. Ne recite da je to apsurdno jer bas to je dozivio jedan znanac u ZG-u. Uz njih lopine su inspektori zastite pri radu. Da ne kazete da generaliziram reci cu "cast iznimkama"!. Ti Komsic bilo bi vrijeme da se sa "majstorom" nadjemo na kavi i popricamo o elektronici u vrtlarstvu na pr ;)

Reply to
Oldtimer

Ispada da treba naplacivati samo uslugu a sitni potrosni materijal navesti kao poklon musteriji.:) Ako je za popravak potreban skuplji materijal ili dio, stranku treba poslati poreznoj upravi da mu oni poprave uredjaj. :))

Reply to
Damir

svaku

doslo

?

velikih

Ja sam jucer vidio tvoj post i pitao sam za savjet nasu racunovodkinju. Rekla je da nadjes firmiu najbolje koja je u stecaju, das im spisak svega sto imas oni ti recimo naprave racun po recimo 10 lipa komad i taj racun ti je ulaz firmi. Mala je vjerojatnost da ce ici njega kontrolirati odakle nu to. Nisu bas tako uporni. Njima je vazno da sve stima vise radi polozaja nego radi tebe.

Reply to
Drago

Hmmm, kako ce ti napravit racun, ako ni oni tog nemaju na stanju.

--
www.elektronka.com
Reply to

Zato je zenska rekla da najbolje da da racun firma koja se gasi, jer ce onda svaka stavka na stanju biti u mimusu. To je prva varijanta. Druga je varijanta da si sam napise racun i ovi mu ga samo potvrde pecatom.

Reply to
Drago

U poruci: dth2m2$n3k$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr, Gagi-9A6AAG je napisao/la:

: Odi na "ferotex" i kupi elektronike na "vagu" :)) ..bez : zafrkancije... kila je mislim 10 ili 20kn MAX!!!

Gdje je to? Zvuci zanimljivo.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

WTF !?!?! Nemrem vjerovat! Z

Reply to
zega

"zega" wrote

Reply to
Oldtimer

"Oldtimer" wrote

Uh kad sam u zurbi pa kliknem na krivo :) Evo sad odgovor: Dakle , poslijem prebrojavanja plocica je napravljen zapisnik i oko mjesec dana mu je stigla obavijest o kazni :) :((

Reply to
Oldtimer

Kolega mi se fus bavi autolimarijom. Nikada mu nitko nije rekao da mi koji nismo privatnici ne smijemo imati kod kuce vise od sest kilograma laka. Dobio je prvu kaznu 2.800 kuna. Slijedeca je drasticno veca.

Reply to
Drago