svjetlece crijevo za balkon?

kupio sam proslu godinu svjetlece lampice za balkon. sve je super radilo proslu godinu, ali sad mi jedan dio radi, pa drugi ne radi, pa onda opet jedan radi... to nisu one obicne koje idu na drvce, vec su ove presvucene gumom, a unutra su zaruljice. ta guma je uvijek jednobojna (npr. crvena, zelena najcesce), i kad se kupuju, onda se kupuje na metre. trgovac ih odsijece na bilo kojem mjestu, kasnije samo utaknemo taj posebni utikac u to gumeno crijevo.

ne znam kako da otklonim kvar? jer ocito nije do utikaca kad ipak neki dijelovi rade. problem je taj sto imam preko 20 m tog crijeva. vec sam okitio balkon. a kad sam upalio, rade na svaka 3 metra???

Reply to
Jaka

unutra

Ruda

"> ne znam kako da otklonim kvar?

Te lampice rade na principu el. magnetske indukcije i nisu fizièki vezane za vodiè. Predpostavljam da si ih mo¾da omotao oko metalne cijevi pa zbog toga ne rade. Ne znam dali im to smeta, ali probaj malo eksperimentirati..

Machi

Reply to
Machi

"Jaka" je natipkao/la...

prekjucer sam bio u baumaxu i malo gledao ta crijeva mislim da niej svejedno gdje odrezes. imas na svakih 1m nacrtane male skarice i tu presijeces. moje sumnje je potvrdio trgovac dok je nekom liku objasnjavao

okitio si pola balkona :-)

Reply to
Chelo