Atten AT-858D+ - vrijedi to sta?

Je ko narucivao? Da li vrijedi i kako je s carinom?

--
Chupo
Reply to

Sorry, zaboravio sam link :-)

Chupo
Reply to
Chupo

vec sam je hvalio... odlicna, tiha, ne drnda po stolu i ne budi ukucane... :-) imam je vec 2 godine i radi super... pamti zadnju podesenu temperaturu, kad je odlozena na stalak ne radi (u drsci ima reed senzor) nakon obavljenog rada kad je odlozis na stalak ne gasi se ventilator sve dok se temperatura ne spusti na 100oC sto je odlicna stvar za produljenje zivota grijaca i drske... da je barem moguce jos spustiti nize temperaturu ali necemo sad picajzlit nekome bi to mozda smetalo jer bi mu trebalo 5 sec vise da se ponovo ugrije :-)

sa carinom nikakvih problema tip oznacio gift i stavio 10usd vrijednost... nisu je ni pogledali... istina malo je kutija spljostena u transportu ali nikakvih ostecenja na njoj

unutra je neki holtekov mikrokontroler koji cak nije ni zakljucan pa sam ga bez problema procitao sa programatorom :-) preporucam...

pozdrav

Reply to
Fastah

Hvala na iscrpnom odgovoru - kupujem :-))

--
Chupo
Reply to

Da se ubacim, ima li tko iskustva s ovim modelom?

Ivan Matacic

©to bi radio s lemilicom? f
Reply to
Filip Lolic

Kad je dobije¹ svakako napi¹i kako je pro¹lo sa carinom.

LP

Reply to
dalibor

Lemio SMD elemente. Ko sta je recimo ovaj ATmega:

i slicno. Tu i tamo koji otpornik, kondenzator...

--
Chupo
Reply to

Vazi. Cak ako udare i carinu, cini mi se da cijena opet nece biti pretjerana.

--
Chupo
Reply to

Ok, za takve poslove je odlièna. Iako bi ja taj mikrokontrolerèiæ zalemio obiènom lemilicom dok ka¾e¹ keks, jer je jednostavnije i br¾e :) f

Reply to
filiplolicREMOVE

Vjerujem, frend je prije dosta godina z lemilicom za zljebove zalemio cip u TV-u koji je imao preko 100 pinova :-) Ali ja sam vecinom cak i lemljenje obicnih thru-hole komponenata prepustao drugima pa nema sanse da bi s obicnom zalemio SMD cip.

--
Chupo
Reply to

Kak bu drndala po stolu kad joj je motor u drsci??!

:)))

Bladerunner

zato bas i ne drnda :-) imal sam onu veliku drndalicu sa ruckom ko u punjaca akumulatora pa je dosta glasno radila ta pumpa unutra... ako sam htio jaci protok zraka onda je poceka skakati po stolu sto nije bilo prignatljivo jer sam se bojao da mi od vibracija ne poispadaju smd otpori i kondici s donje strane plocice... :-) ova je tocno to sto trebam... plus zivciralo me ono debelo kruto crijevo za zrak ko u kompresora, nikako ga pospremiti da ne smeta, ovaj kabel smotas kak hoces...

pozdrav

Reply to
Fastah

"Fastah" wrote

yebo me pas ako ja razumijem o èemu vi svi mlatite....ja imam Gordak 952A koja je tzv "drndalica" i ista radi tek jedva èujno, a od vibracija ni V èak i kada radi na maksimumu.....a èak nije do¹la sa AAA certifikatom iz Osijeka, veæ direktno iz Airzone u Brèkom....

ili ja imam sreæe, ili su va¹i kriteriji previsoki tj ja gluh i bez osjeèaja za vibracije....fakat mi nije jasno....

Reply to
Gaghigno

o tome smo vec diskutirali... ja sam svoju kupio od svercera iz ZG koji povremeno oglasava na ovoj nuzgrupi razne puhalice, ir lemilice, willeme i slicno samo sto stalno mijenja nickove i email adrese iz odredjenih razloga premda je prepoznatljiv onima koje je zeznuo... da se ponasa normalno i prodaje posteno onda se ne imao potrebe skrivati na takav nacin... no to je druga prica... ti si ocito kupio atestiranu lemilicu u nekom drugom laboratoriju dok je ova moja ocito bila skart roba iz Turske...

reko sam moja je bucila ko vrag... ova druga iz Kine je odlicna... nije atestirana ali sam zadovoljan kako radi... ne znam mozda sam ja preosjetljiv na brujanja i slicno tko zna...

pozdrav

pozdrav

Reply to
Fastah

I ja je isto imam. Nije da se ne èuje. Èuje se solidno, ali daleko od toga da vibrira i da skaèe po stolu.

Reply to
The Unbound

pa dobro ne da bas skace :-) ali buci i gornja ploca od radnog stola se dobro trese... ova mala je zakon

pozdrav

Reply to
Fastah

"Fastah" wrote

sutra æu na puhalicu staviti èa¹u sa vodom i snimiti vibracije kada ju upalim i okrenem do maksimuma....a ujedno i zvuk pa da se èuje koilko to jako "buèi" .....pa ba¹ da vidimo procjenu vibriranja i buènosti ove moje bez AAA certifikata...

Reply to
Gaghigno

Imam ja Aoyue 852A++ koja isto dosta vibrira, ali ni¹ta pretjerano. Dr¾im je na polici povi¹e radnog stola tako da mi to ni najmanje ne smeta. Velika prednost u odnosu na ove male s ventilatorom u ruèki je ¹to ima prikljuèak vakuuma koji mi je skoro najpotrebnija osobina i koristi se svakodnevno :) f

Reply to
filiplolicREMOVE

CT-850K iz chipoteke (jbg trebala mi je BAS to popodne)

Skace, rita se, puse malo preslabo, dosla je sa kivim nozzlama, itd...

Al imam ju vec 5 godina i radi kao prvi dan.

A sto se tice crijeva za zrak. Neko vrhunsko silikonsko.

Kvalitetne se ne micu i ne vibriraju uopce. Iako sam naletio negdje na forumima da je stvar u nekim gumicama kojima je pumpa vezana na sasiju, pa jedna od 4 padne i onda pocne vibrirat. Al fakat mi se neda rastavljat ovu moju. Ne drzim vodu na njoj od kad sam promjenio tipkovnicu na laptopu, i to je to.

: ))

Bladerunner