Vivax imago TV-2102 problem sa tonom

Pozdrav grupi.

Nisam se dugo bavio popravljanjem TV-a ali eto susjedu crko ton na navedenom modelu. U izlazu je LA 42352. Vidim rupa na njemu negdje oko sredine i nema druge nego promjenim isti. Ton radi kod mene na stolu jedno 15-ak minuta, sve super, ne grije se. Slo¾im ga i jo¹ jednom probam i radi. Odnesem susjedu. Kod njega radio 10-ak minuta samo za probu i ostavio ga na stand by. Do¹li klinci iz ¹kole i sretni ¹to TV radi, upali¹e ga kad opet nema tona. Crko i drugi IC. Sad prije nego stavim novi jedno pitanje. Po datashitu napajanje IC-a je 18V, a ja na krepanom IC-u imam 21,5V. Na standby oko 19V. Sad sam promjenio kondiæe u grani napajanja IC-a. ©to jo¹ da pogledam i kako je IC mogao crknut na standby nije mi nikako jasno.

Pomagajte molim :-)

Reply to
Machi

Veæ sam nai¹ao na neki model TV-a koji i u Standby dr¾i audio chip pod napajanjem...

Ugradio sam drugi IC. Radio je dva sata bez greske i danas ga vracam susjedu. Nadam se da ce poziviti he he.

Reply to
Machi

A jesi ga probao i na Standby? Naime, ako regulacija napona nije dovoljno dobra (stabilna),

".

Probao sam, na standby ima oko 19,5 V a kad ukuljucim onda 18V. Na neispravnom IC-u je ovaj isao do 21,5. Izmjenmio sam i dva elektrolita na napojnoj grani. 470mF/25V. Jedan je pokazivao 350mF a i ESR mu je bio nesto veci. Evo za sada radi vec dva dana pa cemo vidjeti. Mozda su ga ubijali pikovi prilikom ukljucivanja.

Reply to
Machi

Crko Marshall. Bit ce dobri PC zvucnici dok ne crkne cijeli TV :-)

Reply to
Machi

a sto mu nisi uvalio jedan 7815 u napajanje tona ?

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

A kasnije mi je slicna ideja dosla al sad je kasno. PC zvucnici sasvim dobro rade. :-)

Reply to
Machi