Re: Dioda iz DVD pr¾ilice

Rastavio sam jednu DVD pr¾ilicu i iz nje izvadio lasersku diodu, sada mi

> nije jasno za¹to kada je spojim na 3V ne dobijam vidljivu zraku kao na > ovoj > slici
, nego vidim samo raspr¹eni mlaz > svijetla? > Na binsima imate slike diode i leæe.

Zato sto iza diode treba biti kolimacijska leca, kao jedna od ovih na slici:

###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027
Reply to
Filip Lolic

E, krivo ti izgleda :) f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

Samo se ti igraj sa tom diodom ! Mudro bi bilo baciti to u smeæe , istina neæe¹ napraviti laser ,ali neæe¹ ni osljepiti . Svako zlo za neko dobro ,ili obratno !

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

Pa na istom mjestu gdje si nabavio diodu :) Leca se nalazi odmah ispred diode u pickupu. f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

SajberSpejs snurfer *Filip Lolic* re?e:

pa ok, ja nisam imao potrebu da vadim laser diodu iz dvd-a ali sam se igrao sa onim kineskim varijantama i na osnovu tog iskustva ponudio odgovor.

I ipak je problem sa so?ivima... U svakom slu?aju, eksperimentisanje s ovim diodama je samo gubljenje vremena tj. igranje bez nekih upotrebljivih rezultata (ako zanemarimo mogu?a o?te?enja o?iju)

poz.

--
8.3.2007 22:02:23
?ivi bili...

Sve ok, samo je ovo neusporedivo sa obicnim pointerom sto se tice snage.

Tu se slazem s tobom, 99% ljudi ovaj laser ne treba a riskiraju ostecenje vida. Meni recimo treba, montirat cu ga na teleskop i koristiti kao finder. f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027