Cuvajte se Fake tranzistora iz Elmatisa

Zbog laznih tranzistora koje sam kupio u Elmatisu (2SA1302) izgorilo mi je i dosta onih koji su original (2SA3281)+ izgorila komplet pobuda, posto se radilo o servisu na pojacalu (razglasni slave) koje ima u izlazu 8 parova, sad su mi troskovi veci od cijene servisa koja je bila dogovorena, eto toliko o kvaliteti dijelova na nasem trzistu. Slike na binsima.

Reply to
Franky

Tih 2SA sam i ja poprilièno bio naruèivao iz Elmatisa i nikad nije bilo problema sa njima.

Da ti nije mo¾da riknulo radi neèeg drugog u sklopu.....?

Reply to
mtech

Dana 10.07.2010. u 00:53, mtech napisa:

nije, pogledaj slike na binsima... uopce nema poluvodica, samo 2 metalne ploce zalivene u plastiku

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

©ajze! Nisam ni pogledao slike......unutra je oèito bio bc107.....
Reply to
mtech

A bas nemres otici u Elmatis sa tim djelovima i traziti da ti vrate pare? Znam da vjerovatno nema sanse niti da te slaslu¹aju, ali moguce je da niti oni nemaju pojma da prodaju la¾njake pa se mozda neke uspijete dogovoriti.

Reply to
miha

E ovak, pojacalo je radilo sa tim fake tranzistorima, cak su bili i sa strujnim pojacanjima priblizno ostalima, struja mirovanja mjerena na emiterskim otpornicima je bila ok na svim parovima, offset je bio ok, dinamicki raspon bez spojenog tereta je bio ok, sa zvucnikom impedancije

8Ohm nisam dosao ni do trecine kad su 2SA1302 popustili, a pojacalo je trebalo proci test na 4Ohm i na 2Ohm, tek onda moze na ozvuku.
Reply to
Franky

jel to Toshiba?

Reply to
grizli

Toshiba made in china :P

Reply to
BladeRunner

Ono ¹to ne proðe test za 'Toshiba made in china', ipak ilegalno zavr¹i u prodaji!?...LOL

ikak se moze vidit jel tranz fake ? sto ga treba razvalit da se vidi razlika u "vaferu" sto je "povrsina" aktivnog silicija na slici na binsima manja ili , moze neko malo pojasniti kako se proizvadja fake tranzistor, da je jeftiniji ali da su mu karakteristike iste kao origigi?

Reply to
grizli

Sjecas se onih kondenzatora u kondenzatoru?:) Nazvao sam ih "babushka", e sad cu ja napisat LOL :)

Reply to
BladeRunner

:)

Reply to
BladeRunner

A vidi sto sam ja dobio za 2SC1116 (kupljeno vanka):

(desni je original)

Reply to
KaLe

Bar nisi morao razvaljivat cekicem ko ja ;-)

Reply to
Franky

Svakako bi im trebao javiti sto prodaju. Cak i da nisu u prvom redu trgovci nema sanse da provjere svaki svoj artikl. Ako se zvijezde poklope ima sanse da mu vrate novce a mozda i povuku robu iz prodaje. U svakom slucaju vise ne mogu reci da nisu upoznati sa problemom ako primjedbu dobiju napismeno.

Zoltan T.

Javio sam ja njima sto prodaju evo i mail u cijelosti " Po¹tovani, Tranzistori 2SA1302 koje sam kupio od Vas su la¾ni kao dokaz prila¾em fotografije u privitku gdje se vidi velièina povr¹ine ploèice na originalnom i velièina na ovom kupljenom kod Vas. cca 25 puta manja povr¹ina znaèi i 25 puta manji SOA. Zbog nastalih okolnosti sada imam dodatne tro¹kove.

Lijep pozdrav! "

Ocekivao sam odgovor npr hvala sto ste nam prijavili... ili nesto u tom smislu ali nisu mi nista odgovorili, nisam trazio nikakvu zamjenu niti naknadu stete prouzrokovane ugradnjom tih tranzistora. Zelim samo da kontroliraju uvoz robe a ne da prodaju samo nek se proda jer nas to vodi ravno u propast.

Reply to
Franky

Napisao si mail, kao da ga =B9alje=B9 nekom tu s grupe! Pro=E8itaj ga jo=B9 jednom i =B9to da ti oni odgovore!?

Ako ima=B9 primjedbe, komponente =B9alje=B9 proizvo=F0a=E8u na testiranje. = Oni ako potvrde, ide=B9 distributeru. Potom tu=BEba...

Pozdrav

re?

da niti

oriti.

ovci

bu iz

om

Reply to
matejz.sb

niti

Evo dati cu ja tebi te komponente i honorar pa mi odradi to sto si napisao, posalji ih proizvodjacu na testiranje (neispravne), kad potvrde to, ici cemo distributeru pa cemo ih tuziti, sve radi par tranzistora 15ak kuna cijene po komadu, dali si zainteresiran?

Reply to
Franky

Nisi èuo za SMD komponente :-))

Reply to
Hombre

Proizvodnja tranzistora nije savr¹eni proces, dogaðaju se lo¹i proizvodi: Za kvalitetne primjerke se vjerojatno svaki primjerak testira, a za ostale svaki 10-ti, 100-ti itd??