Cross: Programiranje OS-a

Moja teorija urote postaje glupost tek kada se doka¾e da nema urote! Do tada je samo sumnja i moguænost.... A imamo opravdani razlog za urotu: Veæa zarada HW vendora itd....

Nema s tim, ali ima veze kako je napisan program!

To je u redu! ALI: Windofsi NISU telefonski imenik!...(valjda? LOL)

Ovo mi ba¹ i nije jasno?

Da Windows nije 15gb kako bi pospjesio prodaju terabajtnih diskova.

--
Petar Samardzija (woobie)
projektilskiMAKNI@OVOgmail.com

Ne samo Todorica, nego i ostale. Koliko vidim tebe jedino boli tih 15GB u danasnje vrijeme i ti jedino cvilis

--
Petar Samardzija (woobie)
projektilskiMAKNI@OVOgmail.com
+385 (0)98 470 662
Reply to
woobie

Zato si sve nadoknadio u drugom threadu sa 500 glupih postova.

Da ponovim. Intuicija ti je u kurcu kao i sve ostalo :)

Super, idem ja srati po VW a analiza ce mi se zasnivati do pojave Golf 3 :) s tim da sam jedva nabavio Golf 1 i jos k tome da jedva znam voziti :))

E vidis to je ispravna analogija :)

Od cega?

--
Petar Samardzija (woobie)
projektilskiMAKNI@OVOgmail.com
+385 (0)98 470 662
Reply to
woobie

Tvoja teorija urote je glupost sve dok ne dokazes obrnuto :) Jebote, fakat se trudis opravdati svoje gluposti.

Jebote, tebi je urota nesto sto svi znaju i sto je opce prihvacena stvar :))

--

Jos jedno skretanje s teme.

--
Petar Samardzija (woobie)
projektilskiMAKNI@OVOgmail.com
+385 (0)98 470 662
Reply to
woobie

Nisu, i zato su algoritmi kompresiranja znatno kompliciraniji ali i matematicki moguci dok stupanj kompresije ovisi o vrsti datoteke i njihovoj naumicnosti, i zato se doc, txt, rtf, xml, cfg, config, src i ostali tekstualni fajlovi komprimiraju na sulude velicne, dok video, audio i jpg fajlovi prakticki nista.

Evo ti malo pa si citaj:

Petar Samardzija (woobie)
projektilskiMAKNI@OVOgmail.com
+385 (0)98 470 662
Reply to
woobie

Ma da, sve sam niz sluèajnosti ili 'sluèajnosti'!?' Zbog njih treba¹ vi¹e memorije, veæe diskove, br¾e kante..... theBill veæ 25 godina 'sluèajno' podcjenjuje broj prodanih M$ proizvoda i postaje najbogatiji Amer itd...

Dobro je, preventive radi, raditi i takve analize pro¹lih stanja. Kao napomena da su mo¾da proèitani!

Od XP-a ( èisti XP Home je oko 2 GB, ako se ne varam?)

Jedno je ¾elja svih proizvoðaèa za veæom zaradom, a drugo je KAKO sve to posti¾u!-:)

Nije skretanje! Btw: A ti nikako da apsolvira¹ da je kod MOGAO biti napisan i drugaèije....

Optimalno napisan programski kod ( po pitanju velicine datoteke) isto mozes svrstati uz zadnje navedene. Btw: Malo zanimljivosti: Notepad tekst sa deset nula je 10 bajtova, a RARnuti je 82 bajta!-:) A JPG 'bijela' slika tezine 19,9 kB u RARu iznosi samo 610 bajta....

Ne.

Da, potpuno normalno ponasanje. Tip, vrsta, algoriram, a i sve ostalo sto dolazi uz kompresiju zauzima odredjen broj bajtova tako da kompresiranje par bajtova nema nikakvog smisla jer sama informacija o kompresiji zauzima vise.

Isto je potpuno ocekivano da jpeg koji sadrzi samo bjelu povrsinu se lagano kompresira jer sama slika ima informacije koje se ponavljaju.

--
Petar Samardzija (woobie)
projektilskiMAKNI@OVOgmail.com
+385 (0)98 470 662
Reply to
woobie

Ne samo da je skretanje nego je i prozirno izmotavanje.

Zasto, jer sam ikada tvrdio drugacije?

--
Petar Samardzija (woobie)
projektilskiMAKNI@OVOgmail.com
+385 (0)98 470 662
Reply to
woobie

I dalje nije nikakva urota, jer i djeca od 5 godina znaju kako :)

--
Petar Samardzija (woobie)
projektilskiMAKNI@OVOgmail.com
+385 (0)98 470 662
Reply to
woobie

Onda negdje u svojoj analizi tako i napisi, da ne znas citavu situacija, da zivis u proslosti i da seres sa zaostatkom :)

I manje. Iskreno ne da mi se vise zamarati sa tih par gb viska koliko W7 i W8 zauzimaju. Meni, a ocigledno i svima ostalima to da danas uopce vise nije bitno pogtovo kad W7 i W8 tako jebeno stabilno rade sto ne mogu reci da je bilo i kod XP-a koji je isto vrlo vrlo dobar OS.

Fakat imas problem sto toliko mozes cviliti oko par gigabajta.

--

Ti nisi normalan.