A sad malo prave elektronike - da se pohvalim

Napravio sam novi projekt - hardverski uredjaj za ispisivanje titlova na bilo kojoj vrsti kamera i kamkordera

Uredjaj radi na nacin da je spojen direktno na senzor slike i ispisuje zeljeni tekst na zeljenoj poziciji. Cijeli projekt je rijesen sa jednim dsPIC-om, nekoliko otpora i dva tranzistora. Program radi sve i pisao sam ga u C-u, na razini srednje skole je :)

Ovo rjesenje je trebalo mom prijatelju koji je htio da svaka poluslika (50 poluslika u sekundi=25 slika u sekundi -> evropski televizijski standard za kamere i kamkordere) ima ispisane svoje podatke (azimut, elevacija, GPS sat, podatak da li je GPS bio referenciran sa atomskim satom na satelitu, itd...). Rjesenje je zgodno jer se na terenu pokazalo izvrsnim. Zanimljivo je da je ce svaki modul biti relativno jeftin i ugradjivat ce se u najmodernije Sonyjeve kamere koje imaju hard-disc umjesto kazete za snimanje. Slikica i kratak filmic su na binaries-ima. Filmic je kodiran sa DivX 4.12.

Takodjer je zanimljivo da jedan moj kolega letac, a inace vrsni elektronicar, mi je rekao da je to sa dsPIC-om nemoguce realizirati (pazite sto pricate, hehehe)

Pozdrav svima na grupi

Reply to
Svemirko

a ba¹ si svemirko ;-))))

Super super....aj sad odgovori na moje pitanje red doli ;-))

Reply to
mtech

Dana 10.09.2007. 16:11, Svemirko upi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

lijepo, lijepo... jos da umiris ono drhtanje znakova...

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

> kod odgovora na mail, umjesto onih gluposti iza @ treba upisat gmail.com
Reply to
Locutus of Borg

Jako lijepo, a ako nije tajna koliko si stavio u D¾ep za taj projekt i koliko jo¹ mora¹ raditi da ga zavr¹i¹?

Reply to
miha

Sve pohvale projektu... Raf

Reply to
raf

Eto, hvala svima na komentarima.

Da, bilo bi dobro smanjiti titranje slova, a to ce biti u slijedecoj verziji kada ce clock od mikrokontrolera biti vezan na clock od CCD chipa. Za sada je na internom FRC (fast RC oscilator) i sa PLL-om 4x tako da se dobije 30 MIPS-a (miliona instrukcija u sekundi).

Buduci da se potrosilo puuuno radnih sati, puno mozganja i dosjetki, a i faktor srece je bio odlucujuc zaradilo se manje nego sto realno ovakva stvar vrijedi. No, buduci da je razvijena od nule za dva mjeseca a zaradjeno je cetiri prosjecne hrvatske place ja sam zadovoljan. Jedini je problem sto ti placaju u ves-masinama, TV-ima, novim stolom i stolicima za blagovaonu i tako...

Shvatio sam da je najljepsa stvar u zivotu raditi ono sto volis a za to ti placaju. Jos i ako cijelo vrijeme ucis nove stvari, prava milina.

Reply to
Svemirko