Malo da se pohvalim

Slozio sam elektroniku i software za upravljanje kemijskim procesima sa cime smo dobili (IRB) nekoliko nagrada na Jesenskom Zagrebackom Velesajmu. Dvije slikice sam poslao na binse da dobijete predodzbu kak to izgleda.

Kontroler radi sve poslove oko reaktora: upravlja ventilima, grijacima, pumpama, mikserima i sl. Baziran je na PIC-u, software pod WinXP je pisan u visual c++ i jako lijepo zgleda a cak i radi. Mikser (1kW) je modificirana glodalica (dodan je opticki mjerac RPM), sonde za temperaturu su Dalas/Maxim, komunikacija je preko RS232

Ne bi vjerovali, niti jedan dio elektronike nisam presprancao sa necije druge sheme ili interneta. Eto, mladi elektronicari, nemojte gubiti nadu kad vam drugi kazu da je sve vec izmisljeno i da se sve da kupiti za sitne nofce. Razmisljajte sami i konstruirajte svoje stvari a ne samo kopirati tudje proizvode (jer su uglavnom lose dizajnirani :-))

Pozdrav svima a i onima drugima

-------------------------------------- Zoran Eres, Bc.Sc.EE Institute Rudjer Boskovic Croatia

Reply to
Svemirko

jel imas CRC? ak nemas onda je sve badava ;) inace, cestitam na projektu, treba to sve sklopit i uklopit!

pozdrav, Mario

Reply to
Mile Blenton

Svemirko's log on stardate 28 ruj 2005

Predpostavljam da ovo nisi kupovao u Chipoteka like ducanima, right?

BTW, koji je PIC koristen?

--
Kupio sam pistolj od svercera na crno,
Na tebe cu rado da potrosim zrno...

...svaka èast...sve pohvale...sad ovisi koliko ti znaæe pohvale "mesara" :)))

no,zanima me ....s obzirom da nisam upuæen u tvoje radove(izuzev ovoga ¹to objavi¹ na njuzima) i radno okru¾je...niti naèina upravljanja i kori¹tenja resursa institiuta..tj labosa....tko "financira" tvoje poku¹aje ...recimo na ¾alost "neuspjelih" projekata....osim ako ti ne smije¹ imati NEUSPJELE projekte!!?? :)))) s obzirom ¹to vidim na slikama...izuzev tih "par" cijevèica....ostalo ba¹ i ne ko¹ta "3kn" ...ili se varam?!!! :))

Reply to
Boba

cime

Dvije

kad

Znao sam ja da covjek koji kupuje cokoladu na metre, moze sve :)))))!

Pozdrav

p.s. Jos uvijek ti cuvam Handsfree za vokac.

Reply to
BurBon

Ma neee....sve to stoji...krivo si me shvatio :))

Jesam izrazio divljenje?...jesam!...no pitam èisto iz znati¾elje.... Pitam iz iskustva (koje nije vrijedno spomena ali...) jer se sjeæam kada sam radio NF -AMP ...potro¹io sam 100kn na ¹aku BD-ejaca "drivera" ...koji su uredno u praznom hodu gorili ko sumanuti....navodno problem sa strujom mirovanja koja se "regulira" onim malim sna¾nim otporom od 0,2 - 0,5 Ohma ...no meni to nikad nije proradilo....i sad stoji kompletno pojaèalo 2x500W(mislim na

4Ohma)...ajojjj..onda sam plaæao po 80kn darlingtone..mj150-03/04...mislim 8 komada ...u profi kutiji od ex 200DM iz Conrada....i kompletnim ispravljaèem 2x43V /1,2kW ....samo za 100V kondiæe sa pljunuo preko 100DM ... mislim...to je ipak neka poveæa lova za ne¹to ¹to dan danas nije proradilo!!!
Reply to
Gagi-9A6AAG

? neka anegdota oko Svemirka :)

Kre¹o

Reply to
Kreso Bukvic

Ma da, nekakvu trampu smo napravili i dobio sam usput od njega cokoladu s kojom sam jedva u lift usao:)

BurBon

Reply to
BurBon

Eh, da. Moram priznati da nisu bas prakticne :-)))

BTW, mogao bih jedan dan navratiti do tebe u servis po onaj handsfree. Stvarno bi mi dobro dosao. Moze tamo negdje pocetkom slijedeceg tjedna?

Reply to
Svemirko

Naravno. Javi dan prije.

Reply to
BurBon

svaka cast, jel ima nesto kaj ti nisi radio, vidi se da se stvarno kuzis u sve, jos jednom cestitke

Reply to
zemaljko

Ovo je totalno neprofesionalno. Davati sluzbene uradke na amatersku grupu ne prilici profesionalcima. Osobno sam vidio kako radi taj vas uradak, bio sam na sajmu odmah do Vas sa uredajem za fotodinamicku terapiju u medicini. Sta mislis da ja stavim par shema na bin pa da se hvalim svojim uradcima. Kakvog to ima smisla. Ipak treba uzeti u obzir da na ovoj grupi komuniciraju vecinom pocetnici ili mladi amateri koji zele nesto napraviti pa ako im se moze pomoci OK, ali ovo nema smisla. Ako ste dobili Zlatnu ARKU i pehar od Madara, ipak ovo nije mjesto da se hvalis sa time. Mi smo dobili nagrada i nagrada po sajmovima pa se to ne tice ove grupe.

PS Danas sam bas vidio u drustvenjaku tvog sefa pa mi je palo napamet da ga pitam da li ti je on rekao da se reklamirate na grupi :o)

Salu na stranu, malo vise profesionalizma ipak ne bi skodilo.

Reply to
Nenad LAIR

A zal ti je malo, priznaj !! :) Tvoje ne hvaljenje nagradama moze se procitati kao skrivanje svake informcije da ti netko ne ukrade ideju ili da netko ne provali kako si ideju nekome maznuo! >:-)

palo ti je ili ti je izletilo ? ako je pametan sef odma je vidio zavist u tvojim ocima ;)

Pusti covjeka da radi i hvali se o tome, svi cemo imati koristi i nesto nauciti !

Reply to
Darko

Ovo i ja potpisujem !

Mislim da samo zavist moze biti uzrok ovakvom "kritiziranju"...

Reply to
kiri

potpisujem takodjer...

uostalom....iako je "grupa" javna....ipak ovdje ima ljudi koji se i medjusobno poznaju osobno...a drugo...na grupi je svojevrsno i druzenje istih...pa i onih koji se ne poznaju...ali vec duze vrijeme komuniciraju pa bi se moglo reci da su kao i na svakoj drugoj grupi uvijek neka "stalna ekipa" ....i ja vjerujem da je post o samohvali bio upucen "njima"(drustvu)...a ne nekom slucajnom prolazniku...iako taj isti to moze "vidjeti" i tumaciti kako zeli!!!

Reply to
Gagi-9A6AAG

Vjerojatno nisi upoznat sa situacijom kad si napisao tako ostre rijeci. Uredjaj je moje autorsko dijelo kojeg sam razvio apsolutno sam i ja mogu sa njime raditi sto me volja. Prodao sam labosu uredjaj (za kojeg nisu platili razvoj vec su kupili od mene gotov uredjaj) a ne patentna prava na njega. Da je platio razvoj (sto se racuna u desetcima tisuca eura) i u ugovor stavio klauzulu da kupuje i sva prava sa uredjajem onda bi tvoj komentar bio potpuno u redu. Detaljne sheme i c++ nisu nikom dostupne iako bas i nisu nes. U biti bas sam zacudjen tvojom reakcijom. No dobro. Imas pravo na svoje misljenje i to je u redu. Ja imam svoje misljenje i od tebe ne trazim slaganje/neslaganje. Svaki savjet je dobrodosao. Savjete uvjek osluhnem kakvi god bili ali da li cu ih ili necu poslusati ovisi o mojim trenutnim stavovima..

:-))) on ni ne zna sto je to news grupa. Inace, on zna da se bavim svim i svacim i stvarno ima razumjevanja za to. A pogotovo za nered u mojoj radnoj sobi. A ja to kompenziram time sto, recimo, jucer sam popravio 2 PC-a i jedan laptop (iako servis kompjutera nema uopce veze s mojim sluzbenim poslom) i s time u jednom danu mu zaradio (ili ustedio, ovisi kako gledas) cetvrtinu moje mjesecne place. Opet se hvalim, grrr, necu vise, casna masna!

Reply to
Svemirko

Nenad LAIR je napisao/la ovo:

a ovo je totalno glupo od tebe. pa i treba da se hvali, sve je on smislio i napravio.

Davati sluzbene uradke na amatersku

uuu, takav si se i rodio?

Reply to
Spuzva

[sic]

[sic]

[sic]

A bit ce si ti docim si se rodio odmah srao u tutu, a?

iqk

Reply to
iqk

Vidim da je totalno krivo shvacen moj komentar. Nije stvar u hvaljenju sto je tko napravio, stvar je u tome tko sto moze napraviti. Ovakvi uredaji prije svega nisu dostupni obicnom amateru ili naprednijem elektronicaru jer se radi o zahtjevnim mehanicki i elektronski uredajima, a cijene su prevelike da bi itko pokusavao i probati raditi. Prepreke su i u programibilnim procesorima koji nista ne znace bez programa za podrsku. Prema tome kakve koristi iz toga ljudi mogu izvuci ????

Svi ovi komentari o tome da sam JA ZAVIDAN na njegovu projektu, reakcije su neozbiljnih osoba koje ne razumiju sto je to raditi na nekom projektu i o odgovornostima koje oni nose.

Reply to
Nenad LAIR

Jesi li potpisao Ugovor o autorskom djelu ili Ugovor o djelu!!!!

Daj mi objasni na koji si nacin PRODAO uredaj labosu. Jedino ako imas firmu i ako si radio uredaj po narudbi i naplatio preko racuna firme Institutu Ruder Boskovic. Labos nema nikakva prava kupovati ni prodavati samostalno.

Moras jednu stvar shvatiti, nitko tebi ne placa po tvojoj zelji. Ti radis na necijem projektu i on tebi daje nalog da ti se da Ugovor o djelu ili Ugovor o autorskom djelu. Na temelju tih ugovora Ti dobivas lovu kao sudionik na projektu. Ni jedan ni drugi Ugovor ti ne daje prava da ti samostalno raspolazes sa realiziranim uredajem vec imas pravo biti spomenut kao sudionik na realizaciji projekta tako da gdje got uredaj bio izlozen i prikazan Ti trebas biti na popisu sudionika koji su realizirali uredaj.

Reply to
Nenad LAIR