samo da se pohvalim (osciloskop)

jebo zakon ponude i potra¾nje u Hr...samo neka struènjaci tra¾e na tisuæe i tisuæe kuna za za svoje skopove tipa 2 x 20MHz 25-30 godina stare uz izgovor; "èuj, takve su ti cijene u Hr" ...e pa neka budu i dalje takve irealne cijene pa nek im stoje skopovi jo¹ 20 godina na polici èekajuæi ovcu...

uzeo sam Tektronix 465 2 x 100MHz i iza¹lo me na ruke toèno 788 kuna i 81 lipu....jo¹ popio kavu i ni punih 800kn me nije ko¹talo...jedino kaj je ureðaj zmazan, masni prsti i pra¹ina je uèinila svoje...kompletan front panel tra¾i jedno precizno èi¹æenje...ali to je najmanji problem sada :)

Hvala svima na hrvatskim ponudama, nadam se da bute na¹li ovcu za ¹i¹anje...ovaj puta sam uspje¹no izbjegao ¹i¹anje, nek mi je sa sreæom i za drugi put :)))))

btw; koliko bi vrijedio Hameg 203-4 2X20MHz? primijetio sam da je u prosjeku bar 50tak dolara skuplji od Tektronixa 465 ....u èemu je caka?!?!

Reply to
Gagi-9a6aag

tisu?e i

:)

sre?om i za

A ?uj, kakve su cijene bile kad je bio novi i po zakonu ponude i potra?nje, barem jedno 5000kn. :)

Reply to
Briglja

"Briglja" wrote

hahahaa...biti æe meni dobar i ovaj Tektronix za 788kn...samo nek po¾ivi :))))))

ali ja sam mislio na kvalitetu i funkcionalnost.....za¹to je èak i na eBayu taj Hameg 2x20MHz skuplji od Texa 2x100MHz....u èemu je caka?!?!...uspio sam naæi da je taj Hameg 203 serija bio BEST BUY cijelo 80. desetljeæe...pa èak bio tra¾en i do polovice 90.tih kao polovan ureðaj...

usporeðivao sam performanse izmedju ovog Texa kaj sam uzeo i tog Hamega...po niæemu nisam mogao zakljuèiti ¹to prevaguje da ga èini best buyem odnosno ¹to mu dr¾i prosjeæno veæu cijenu polovnog u odnosu na isto godi¹te Tektronixa 2x100MHz

jasno mi je da u ono vrijeme je mo¾da bio best buy zbog inicijalne cijene novoga u odnosu na cijenu novih ostalih brandova...ali da sada i nakon 20-30 godina dr¾i takav razmak u cijeni....hmm..ne ku¾im...svatko imalo normaln æe radije uzeti 2x100MHz i bolje ili iste performanse no 2x20MHz....i to za iste novce, a da i ne govorim ako je ovaj "slabiji" skuplji...

Reply to
Gagi-9a6aag

gdje si to kupio kad te izaslo na lipe... :-) daj par slika da vidimo kak izgleda... poslije ciscenja se ponovo pohvali kojom slikom

pozdrav

Reply to
Fastah

"Fastah" je napisao u poruci interesnoj grupi:ilir1e$h12$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

I ja se prikljucujem :-) ajmo slikeeee:-)) (btw i ja bi osc. :-( pa ðe ga naðe....

Reply to
reno

a sto s postarinom ? koja kosta 30-40 $ bar za lagani rigol

Reply to
grizli

"reno" wrote

ijaaaaa....miiiir....evo, ide :)))

Teken 2 tronix :))

?ao mi je ?to ga nisam poslikao onako zmazanog...stvarno je bio usvinjen...sada je veæ apotekica... uglavnom...prona?ao sam jednu gre?kicu za sada...HORIZONTAL FINE ADJUSTER za toèku se u beskonaènost vrti bez reagiranja...ali onaj glavni horizontal adjust radi tak da i nije neka frka.ali mislim da je samo u pitanju pu?kica na toj osovinici...vjerojatno ispao ?erafiæ pa vrti "kardan" u prazno..takvi me mehanièki kvarovi manje brinu od onih elektronièkih :)

Reply to
Gagi-9a6aag

Ma super ti je scope, a Hameg je skuplji samo zato sto je ipak MALO noviji nego ta serija koju si nabavio, ako sve radi boli te briga za godine i izgled....na kraju krajeva to je samo alat a ne slika za izlozbu.

Reply to
Lex-Lutor

Nije ba¹ u vezi osciloskopa ali neki dan mi doðe mali katalog (ne¹to ala LIdl, Konzum) s ne¹to vi¹e stranica, tanu¹ni papir... Veliki njemaèki elektronski (katalo¹ki) diler u èije trgovine se devedesetih godina hodoèastilo s ovih prostora. Poslao ga njegov zastupnik za hrvatsku i sve lijepo i toèno prevedeno samo mi cijene izgledaju ne¹to sumnjivo ali, obzirom da ima svega i za svakoga na malo prostora lagano sam preskakivao dok nisam do¹ao do onog ¹to mi je sigurno pozntao.

Baterijska svjetiljka Mag Lite XL 100 u pravokutniku naznaèeno "Preporuka" i cijena 852 kn. Da oni to naruèe iz Njemaèke po njihovim cijenama, na to plate sva davanja, uzmu svoju mar¾u i prodaju nekom bezmozgoviæu jer se, kod nas u trgovini sa svim garancijama kupi za 400 i koju kunu pa se pitam ko je tu lud ili mu smrde noge.

Pukim sluèajem danas naletim na jednog na¹eg prodavaèa koji, izmeðu ostalog ima i Li Ion punjive 18650 baterije. Proizvoðaè Ultra Fire, crveni èlanak od 3000 mAh i cijena 173 kn po komadu. Ne da sam se cerekao pola satai do¹ao u napast da ih nazovem i pitam je li se radi o pakovanju od deset ili pet komada ali mi se nije dalo tro¹iti i impulse. Obzirom da se, bez bidanja takav èlanak na netu veæ da pronaæi za 6-7 dolara pitam se otkud tako nassumièni i bezumni iznosi.

Reply to
Hombre

Dosada¹nja iskustva s distributerima:

1.) Roba koja u USA ima cijene u USD, u EU æe imati istu cifru u EUR. Za cijenu u HRK uzmi dolarsku cifru i pomno¾i sa 10. 2.) Uvoz iz EU (Njemaèka), skine¹ MWST, doda¹ na¹ PDV. Doda¹ 40-50% na taj iznos. Za sada æemo zanemariti rabate koje distributer dobiva na kolièinu. 3.) Poznati distributer koji mi povemeno spama e-mail. "Sitne" elektronièke komponente - uzmi nasumièni generator brojeva s rasponom 1 do 20, pomno¾i to sada sa 100 i ima¹ postotak za koji je uveæan iznos.
http://dimkoelectronics.wordpress.com
Reply to
Mario Malenica

sve

da

Mozda

? Sjecam se kako se tvrtka uvijek hvalila da je ovlasteni zastupnik ili nesto slicno, ali nikad nije bila spomenuta u katalogu i na web stranicama, za razliku od susjednih slovenaca, koji su osim toga imali i pravu trgovinu i normalnije cijene. Cijene su bile paprene, ali ako si trebao nesto naruciti trebao si sam procjeniti koliko ti se isplati :/

--
________
Pozdrav,

Ono ¹to mi opravdano budi sumnju da isto tako plaæamo i uvezenu hranu, odjeæu...

Reply to
Hombre

Bogu hvala da postoji ebay i dx pa zadnji beljo seljo mo¾e uzeti karticu i platiti ali mi ikako ne idu u glavu ti bjesomuèni iznosi. Èak i na njihovom siteu u Njemèiji ta baterija ko¹ta 69,95 ¹to je vi¹e nego kod nas. Jo¹ vi¹e me fascinira ova firma koja LiIon ulo¾ak koji na ebay ko¹ta ¹aku dolara kod nas prodaje za 173 kn po¹to se to ne odnosi na 20 ili 30% nego na vi¹e redova velièina.

Reply to
Hombre

odjeæu...

Na robi ¹iroke potro¹nje pametnije je iæi na kolièinu, no i dalje gule poprilièno. Dobra usporedba koju sam vidio prije neki dan (tumarajuæi po raznoraznim trgovinama) je èokolada - u jednom njemaèkom lancu u Hrvatskoj,

100 grama ko¹ta 8 i ne¹to sitno kuna. Ista ta èokolada u drugom njemaèkom lancu u Hrvatskoj doðe oko 10 i ne¹to kuna. Kod ostalih je tu negdje izmeðu 10 i 11 kuna.

Dok god netko to plaæa po tim cijenama neæe biti promjena.

Reply to
Mario Malenica

Nije da ih branim ali probaj ti osbno ili kao firma LEGALNO i tocno deklarirano uvesti BILO koji tip baterija, akumulatora i slicno pa ces brzo znati zasto je takva cijena. Osim toga masa artikala na e-bayu su FAKE... a kada se radi o baterijama tipa LiIon u 95% slucajeva je u pitanju, Fake, Skart ili roba III klase koja je trebala biti unistena ali je nekako izasla na trziste....

Kvalitetni LiIon clanci su made in Japan ili USA pokusaj naci te pa mi onda nam napisi koju cijenu su ti ponudili.

Reply to
Lex-Lutor

zelis reci da kinezi ne mog uproizvest li ion b ateriju za malo para?

naravno da mogu...

uostalom nije li onaj e-auto s e-vozila koji ima 1MW li ion battery pack uzeo LiFePo baterije iz Kine, hmm

Reply to
grizli

Poznato mi je ¹to je na ebay ali isto tako poznato da veæina stvari radi kao i original.

Ma ¹to prièa¹. Ba¹ taj baterijski èlanak se radi o Kineskoj firmi superduperultra poznatog imena u meðunarodnoj trgovini koja se zove UltraFire koji èak imaju i svoj site gdje se mo¾e pronaæi ba¹ taj baterijski èlanak na njihovom online shopu i tamo ko¹ta, za pojedinaènu narud¾bu cijelih 9 dolara ¹to u bilokojem pravom biznisu kod uvoza na kolièinu ide daleko ni¾e ali da krenemo i ovako.

Neka je i plati¹ tih 9 dolara je 50 kn pa onda jo¹ 50 kn za ne¹to, pa onda jo¹

50 kn za jo¹ ne¹to, pa onda jo¹ 23 kn za jo¹, jo¹ ne¹to...
Reply to
Hombre

Dali je bilo PDV-a i carine i do kojeg iznosa ne treba ?pediter i carinska deklaracija?

Reply to
Abrgeza