(cross) open source hardware - laboratory power supply

Pozdrav!

Posto je stanje nez lab napajanja vise neodrzivo a slicni projekta hmm upotrebljivi. Nakon pocetne ideje krenule su jedna za drugom ali.. Sto vi ocekujete od laboratorijskog napajanja? Koliko programbilnih izlaza bi bilo optimalno da ima to napajanje? Koje struje su u pitanju?

Trenutna ideja 4 kanala..

0V-40V 0A-2A 0V-40V 0A-2A 0V-40V 0A-10A 0V-40V 0A-10A / -40V-0V -10A-0A

mislim apetiti su veliki ali realnost je malo gadna kad se vidi da ako su svi kanali max optereceni to ce papati skoro 1kW Izgleda da cemo morati raditi neko costum pred napajanje koje ce moci isporuciti ovu snagu. A mozda i ne.. Dali je ovo potrebno? Dali su potrebne ove struje? znaci nemam toliko problema oko izrade koliko napraviti neko univerzalno rjesenje zanimljivo vecini ljudi.. Ima jos ideja za kasnije ali to ce biti tek kad se srede ove osnovne stvari.

Po zavrsetku prve faze projekt ce biti objavljen na nekom webu sa svim shemama sa souce kodom i svime korisnim i nekorisnim :).

Reply to
RockyO

Za pocetak cemo ti zagorcati zivot sa zahtjevom da svi kanali budu galvanski odvojeni jedan od drugog... NEXT!

Reply to
srele

I ode projekt u /dev/null.

:)

//Marin

Reply to
Marin

Ja imam zahtjeve koje ne ispunjava ni jedno postojece labaratorijsko napajanje, ali o tome bih trebao nasiroko i taj bi projekt trebalo komercijalizirati za izvoz.

Ne, ne i ne! Kome treba tolika snaga za potrebe koje ocekujemo od laboratorijskog napajanja! Napravis zajednicku napajacku jednicu koja u ukupnom opterecenju ne smije preci npr. 300VA (bar takvo je moje misljenje), sve drugo bi bilo bespotrebno rasipanje resursa.

Po meni nisu.

To bi bilo lijepo ako je projekt open source, ali u tom slucaju, tko bi ga imao volje raditi?

Ne znam, ideja je dobra, ali postoji i gomila potreba za laboratorijskim instrumentima koje nitko ne nudi, a ukoliko i nudi cijene su im kao sv.Petra kajgana.

Reply to
Alex1963

Razmisljao sam o tome al onda za svaki kanal treba stavljati zaseban AD pa onda zasebno napajanje AD-a ali ne samo njega nego i oamp.. Da hrpa problema. Sad samo da te pitam jer neznam.. Gdje je galvanski odvojeno napajanje potrebno :S?

Reply to
RockyO

ma nije tako crno :) Istina prica se komplicira ali ionako je zamisljen switcher ali sa zavojnicom a sad bi se stavio samo trafo :)

Reply to
RockyO

pri spajanju kanala u seriju ili pri napajanju vi¹e potrosaca izmedu kojih je neka razlika potencijala

Reply to
srele

Simetrièno/podesivo 0 do +/-15V 2A za operaciona pojaèala i jedan 0-40V 0A-10A za ostalu logiku.

Koja elektronika tro¹i 1 kW? Dosta ti je 300 VA kako je rekao Alex, Potrebno je i negativno napajanje , barem na jednom kanalu.

Ako radi¹ sa nekim MCU, bilo bi zgodno izvesti serijski port da mo¾e¹ npr. sa PC-a nekim programom pode¹avati/zadavati napon i strujni limit.

Zanimljiva je i opcija automatskog klizanja/osciliranja napona +/- 5-10%, u svrhu ispitivanja osjetljivosti elektronike na promjene napona.

Reply to
Ivanikusis

mislis naponu ispravljaca nadodati signal iz generatora funkcija? zgodna ideja

pozdrav

Reply to
Fastah

Jee..Ali i taj signal generatora treba imati mali izlazni otpor ( moguænost davanja struje kao i izvor)

Tako je.. Medu prvima i najlaksi bit ce PWM :D

Reply to
RockyO

pa koliko ce napajanje dozvoliti :)

Reply to