Nareszcie

Wszyscy tylko o tym w kółko gadają i gadają, a ci się wzięli do pracy i w końcu zrobili. To powinno być w każdym domu.

Ministerstwo Propagandy

W dniu 30.05.2013 12:26, Ministerstwo Propagandy pisze:

Te eliptyczne i pokazana na końcu planetarna to nic nadzwyczajnego. Te w kształcie jakby "muszli ślimaka" i z zębami o różnej wielkości (około min. 2:18) też mnie nie zdziwiły, widziałem podobne w jakiś sprzętach w stylu odtwarzacz vhs. Natomiast bardzo ciekawe są te kwadratowe i trójkątne - chciałbym zobaczyć jakiś opis matematyczny do tego, chociaż sama przekładnia jakoś mało praktyczna - nijak się ma do zasady że nie powinny współpracować zawsze te same zęby.

Reply to
Jakub Rakus