Sony CDX-4000R

Jag har en Sony CDX-4000R som jag har tappat bort kabelhärvan till.
Jag har ersatt den med en likadan från en Pioneer bilstereo, men
kablarna sitter förmodligen inte på samma ställen i kontakten. Så är
det någon som vet hur kablarna skall vara kopplade till kontakten bak
på stereon (vilka pinnar är vad)? Ett annat fel är att det inte kommer
något ljud ur själva stereon utan man måste ha den kopplad till en
separat förstärkare (felet fanns också med den orginala kabelhärvan).
Någon som vet var felet ligger???

/christian

Site Timeline