Krånglande Samsung Video

Hej!

Har en Samsung video med modellbeteckning SV-230X som har ett problem,
nämligen: vid uppspelning så hackar den till imellanåt.
Tittar man på upptagningsrullen så stannar den till ibland, men bara så
mycket att bilden och ljudet hoppar till, inte så att bandet dras ut i
videon. Felet är inte konsekvent (allstå uppstår inte med jämna intervaller
utan verkar komma slumpmässigt).

Har sökt info om det på nätet och vad det verkar så finns felet beskrivet i
EURAS databas, men den har jag inte tillgång till. I övrigt så har jag inte
kunnat finna någon info.

Någon av er i gruppen som varit ute för detta del eller har tillgång till
EURAS som kan ge mig något tips?

Mvh
Rick

Site Timeline