Re: Elstängselkomponeter ej identifierade

Har för mig att X0102 resp X0202 är typbeteckningen. Jag har en lista
någonstans som beskriver resp siffra.

FJ0916C är en krets som jag letat länge efter.
För typ 10 år sedan frågade jag SGS-Thomson men de hade ingen info, de sa
att det förmodligen är en krets som är kund-special och därför inte
tillgänglig för andra..
Tidningen Allt om elektronik hade en söktjänst där de erbjöd sig att leta
efter omöjliga kretsar men efter ett tag fick jag svaret att de lyckas inte.
I somras (tror jag det var) frågade jag BHIAB och fick svaret att de hade
haft den men kunde inte skaffa fler.

Hälsningar
Kent

Re: Elstängselkomponeter ej identifierade
On Tue, 6 Apr 2004 00:10:22 +0200, "Kent"

Tack Kent för upplysningen.
Som sista utväg får jag ta och fråga elstängselfabrikanten.
Ska bli intressant och höra vad dom svarar.

MVH
Göran

Site Timeline