newsserver

Hej.
Har flyttat o har numera HSB Bolina som bredbandlev. De saknar egen
newsserver, o min fråga är, vad använder ni för servrar... Just nu
tvingas jag prova Googles webbaserade newsserver.. Usch..

Tacksam för svar.. Gärna till min mejl   snipped-for-privacy@comhem.se

Mvh johan Stenkilsson

Re: newsserver

Jag kör med news.individual.net . Kräver registrering men funkar utmärkt.
http://news.individual.net /

Mvh
Gustav

Re: newsserver
On Thu, 16 Sep 2004 13:12:33 +0200, "Gustav Holmquist"

Ja den fungerar mycket bra.

Re: newsserver
Jag prenumererar på news.giganews.com
Det ger tillgång till alla binaries grupper med
allt som finns där. OK, inte gratis, men man
får vad man betalar för...

Pepe

Re: newsserver

Skriv ett mail till dem !

Jag tog upp det med deras support för nåt år sen, då sa de att fanns det
bara tillräckligt många intresserade så kunde de tänka sig att sätta upp
news.

Annars kan man ju köra från jobbet :-)

/Mats

Site Timeline