=?ISO-8859-1?Q?N=E4tagg?= till bilen

Hej!

Jag vill kunna ha en dator i bilen och därför behöver jag såklart ett
nätaggregat för att driva datorn (ATX-typ). Jag har kollat runt på
sidor på internet. Men det brukar vara svårt att hitta komponenterna
som behövs osv. Men vad är det egentligen som gör det som komplicerat?
Nätagget ska väl bara lämna spänningar på +/-12V, +/-5V och +3.3V? Det
kan väl inte vara så svårt, eller?

--
Per J

Re: Nätagg till bilen
 Kanske krävs en som klarar sinusvåg
Till vilken utrustning kan krävas "äkta" sinusvåg? Kommer fyrkantsvåg räcka
till en PS2:a?
När jag ändå är inne på bilnöje så kan jag passa på att fråga om någon
känner till var jag hittar en prisvärd 7":s-skärm?

--
ulf johansson

Re: Nätagg till bilen

räcka
Prisvärd vet jag inte om du tycker, men kolla hos www.kjell.com som har
många monitorer...

/Peter

Re: =?ISO-8859-1?Q?N=E4tagg?= till bilen

Men det där verkar vara färdiga produkter. Jag är ute efter en mycket
billigare lösning, som jag kan bygga själv.

--
Per J

Site Timeline