info@hobbex.se

Hej!

Beställde två olika typer av kullager av er förra veckan, idag fick jag brevet men där i fanns bara den ena typen, dom fyra av dom små kullagren jag beställde fanns inte i brevet, och själva brevet såg helt ut så det kan aldrig ha funnits några däri som sedan trillat ur.. Vad gör jag vi nu?

Ordernummer150051449 Kundnummer8295468

MVH /Daniel Forsgren

Reply to
Daniel Forsgren

"Daniel Forsgren" skrev i meddelandet news:femOe.144732$ snipped-for-privacy@newsc.telia.net...

Jaha, där ser man, det här blev ju helt fel... Men är det några som sett 4 små kullager så kan ni ju maila mig.. ;)

Reply to
Daniel Forsgren

"Daniel Forsgren" skrev i meddelandet news:0mmOe.144734$ snipped-for-privacy@newsc.telia.net...

(Kul)Lagerproblem är oftast inte så kul..............

XR(V)

Reply to
XR(V)

ROFL. Du lättade upp min dag i alla fall. Tack för ett gott skratt i all välmening. ;-)

Reply to
Bjorn Sjoberg

"Daniel Forsgren" skrev i meddelandet news:0mmOe.144734$ snipped-for-privacy@newsc.telia.net...

Kan ju upplysa alla nyfikna om att det löst sig, kullagren fanns i brevet! Intejpade i en etikett, trodde det bara var skräp och nära att slänga dem.. Lagren är ganska små, ytterdiameter på 7 mm..

Reply to
Daniel Forsgren

Vad för pillergöra har man så'na småttingar till?

--
Reply to: crister (at) forpresident (dot) com

EU-medborgare och V8-partist - "Rör inte min V8".
Crister Sporrong

Till styrningen i en RC-bil... som denna

Daniel Forsgren

Ahh! Nu blev man sugen, man kanske ska köpa en till barnen (de kan ju alltid få titta på när pappa förvaltar den)?

--
Reply to: crister (at) forpresident (dot) com

EU-medborgare och V8-partist - "Rör inte min V8".
Crister Sporrong

:) Ja det tycker jag, kul som f-n när dom går, men en hel del meckande kan det ju bli.. Körde med full fart in i en järnvägsräls(missade övergången), så det blev till att köpa en extra beg. bil att plocka delar ifrån.. ;)

Reply to
Daniel Forsgren

Typiskt "nybörjar/användar" problem. Att inte kolla förpackningen ordentligt, vet inte hur många som klagat på att färgpatronen eller kabeln fattas.

Reply to
Dataspider