en fråga i fel grupp...win2k3 säkerhet

jag vet att det är fel ställe..men hittar ingen grupp där det är liv..så jag
provar här iallfall....

hej alla...jo jag har ett problem...provar nu windows 2003...men för att
kunna använda det "normalt" o surfa med..så kan man ju inte ha
toppsäkerheten..o har sänkt den..men nu laddas massa dialers o skit in
automatisk.. och vet inte vilka inställningar det är i man skall ändra..o
VILKN elelr vilka inställnignar det kan vara...har provat lite..men ingen
lycka...får rensa burken vartenda gång man halkar in på nån
slusksida...vad är det för inställning i säkerheten man skall ändra på så
att den inte laddar in sånt skit...gjorde aldrig så på xp'n....

Re: en fråga i fel grupp...win2k3 säkerhet

liv..så
att
in

?
sig

Det är fullversion man får prova på..bara att ladda hem...man får en kod oxå
som funkar 180 dagar..har för mig att det var 180 dagar iallafall.....  jo
men hörde rykten att win2k3 skulle vara snabare o bättre än win2k och
xp....så varför inte prova

Site Timeline