ELFA startar varuhus?

Såg detta hos elfa:
  http://www.sovida.com /

Vad tros?

Re: ELFA startar varuhus?

Ja vad ska man tro...
I detta valfrihetens årtionde som alla marknadsfundamentalister lovordar har
vi snart bara en affär att välja mellan

SIBA, POWER, EXPERT, ONOFF, SOVIDA, DUSTINHOME kvittar lika... :-)

ho

Re: ELFA startar varuhus?
On Sat, 18 Dec 2004 21:24:47 GMT, "Håkan Olsson"

Till och med netonnet har ju fysiska butiker :-)

Re: ELFA startar varuhus?

Jag tror att starten blir trög med tanke på det magra utbud som
presenteras. Två ynka hårddiskar till salu, externa dessutom.

Fantastiskt med EN typ av bläckpatroner. Finns dock
i flera versioner, svart, blå, röd och silver! (till etikettskrivare).

Jag anser att skall man starta en sådan verksamhet skall det finnas
ett överflöd av varor för alla önskemål direkt från start. Annars
kommer många förstagångs tittare aldrig att återkomma.

Ralph

Site Timeline