ELFA startar varuhus?

Såg detta hos elfa:

Vad tros?

skrev i meddelandet news:41c4965d$0$172$ snipped-for-privacy@news.luth.se...

Ja vad ska man tro... I detta valfrihetens årtionde som alla marknadsfundamentalister lovordar har vi snart bara en affär att välja mellan

SIBA, POWER, EXPERT, ONOFF, SOVIDA, DUSTINHOME kvittar lika... :-)

ho

Reply to
Håkan Olsson

Till och med netonnet har ju fysiska butiker :-)

Reply to
Dataspider

skrev i meddelandet news:41c4965d$0$172$ snipped-for-privacy@news.luth.se...

Jag tror att starten blir trög med tanke på det magra utbud som presenteras. Två ynka hårddiskar till salu, externa dessutom.

Fantastiskt med EN typ av bläckpatroner. Finns dock i flera versioner, svart, blå, röd och silver! (till etikettskrivare).

Jag anser att skall man starta en sådan verksamhet skall det finnas ett överflöd av varor för alla önskemål direkt från start. Annars kommer många förstagångs tittare aldrig att återkomma.

Ralph

Reply to
Ralph Höglund