Dyr kabel?

Köpte en dvd-spelare idag. Killen i affären lyckades lura på mej en dyr
scartkabel för 300:- Jag fick visserligen 100 kronors rabatt på det men
ändå. Han påstod att dvd:n behöver en bättre kabel än videon, den här kabeln
var väl skärmad, guldpläterad o allt möjligt därtill.
Frågan är nu om jag är lurad eller om det faktiskt är bättre med en sån här
kabel?

/Micke

Re: Dyr kabel?

kabeln
här
(boxer,

Tackar, känns bättre nu.

/Micke

Re: Dyr kabel?
En annan fördel med scart, imho, är att tv:n hoppar till rätt av-kanal när
man slår på dvd-spelaren. En funktion som man inte får om man växlar bilden
via receivern.

///Marcus

--
The views and opinions expressed above are strictly
those of the author(s). The content of this message has