Dect GAP-adapter

Är det nån som känner till ifall det finns en adapter som man kan använda för att ansluta en vanlig telefonlina till ett DECT-nät? Jag har skaffat en multifunktionsskrivare som har en faxfunktion, men jag har inget telefonjack i närheten där den står placerad. Det skulle därför varit praktiskt ifall man kunde kopplat in sig på mitt DECT-telefonnät (Siemens Gigaset). Det är GAP-kompatibelt och det är möjligt att ansluta telefoner av annan modell än dem som hör till basstationen.

/Danne

Reply to
Dan Altemyr