Audiokabel 15m?

Var hittar man audiokabel längre än 10m? Jag skulle behöva 15m, vilket
varken Clas Ohlson eller Teknikmagasinet har. Vad finns det för bra butiker
där man kan köpa sånt här i stan (Stockholm)? Och jag är inte beredd att
betala för audiofil-grejer. Typ 200-250kr är det väl värt för mig. För
S-Videokabeln kostar ju 175kr (25m) och om kablarna tillsammans kostar
närmare 500 eller mer så är det nog mer värt att köpa en trådlös sändare och
mottagare för 600kr. Visserligen är den för scart, men ändå.

Jimi

Re: Audiokabel 15m?

Köp kabel och löd kontaktdon själv? Blir billigare än att köpa färdig
kabel...

--
/Jonne

Re: Audiokabel 15m?

För det första har jag ingen lödkolv och för det andra så kan jag inte löda
för fem öre.

Jimi

Re: Audiokabel 15m?

löda

Köp 10m + 5 m på Clas. Funkar bra. Kostnad ? Ja, men kan man inte själv så
betalar man för kunskap ( och jobb).

Re: Audiokabel 15m?

Jo men 320 spänn?? Då blir det ju 495 kr totalt för kablarna. Hutlöst. Jag
vet inte om jag tycker det är värt att betala det, jag kanske inte kommer
använda dom så mycket att det lönar sig.

Jimi

Re: Audiokabel 15m?

kjell.com har billiga kablar. Föttinie spänn för en simpel variant.
Dessvärre måste man handla för trehundra :)

--
C:\Magnus
http://strip.se

Re: Audiokabel 15m?

Köp kabel och kontaktdon så löder jag åt dig... Gratis.

--
/Jonne

Re: Audiokabel 15m?

Om det skulle gå så låter det supersnällt. Antar att din algonetmail är
giltig?

Jimi

Re: Audiokabel 15m?

Japps. Helgen är fri för min del.

--
/Jonne

Re: Audiokabel 15m?

Det verkar som att min farsa är intresserad av såndär trådlös överföring av
ljud och bild, så han betalar nog för den. Så vi kan avvakta. Men supertack
ändå för erbjudandet.

Jimi

Re: Audiokabel 15m?
On Thu, 8 Jan 2004 12:17:54 +0100, "Jimi Hullegård"

(snip)

Jag har en nästan oanvänd Thompson vs540 som jag inte använder.
Är du intresserad så kan du ge ett bud.

http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start ;?ProductID=srzD4QjoI78AAADvSyxOOb4d&filename=productpage_text%2Cproducttype_text%2Cprodtypes_vartypes_text&referrer=Relevanttraffic#Egenskaper

Re: Audiokabel 15m?
av
supertack
Det kan nog vara intressant. Men är du beredd att gå under 600? För annars
tar jag nog den på Clas Ohlson.
Hur kopplade du den för övrigt? På sidan nedan står det något om en
dubbelscart som måste kopplas till en video(?).
http://www.tce.se/expertpanelen/detalj.asp?id16 %

Jimi

Re: Audiokabel 15m?

OK, hör av dig om det ändå blir aktuellt.

--
/Jonne

Site Timeline