znaki w negtywie

W dniu 2014-02-08 10:46, inny punkt siedzenia... pisze:

--

| snipped-for-privacy@drut.org GG:23319 tel +48 696455098

BartekK

jak ktoś jest ograniczony do dyrektyw wspólnoty europejskiej to może się i nie da... mnie to nie dotyczy...

Reply to
inny punkt siedzenia...

W dniu 08.02.2014 10:46, inny punkt siedzenia... pisze:

Tak na szybko... zrobić zdjęcie i wywołać kliszę.

Reply to
Grzegorz Kurczyk

W dniu 2014-02-08 10:46, inny punkt siedzenia... pisze:

Przeczytać dokumentację?

Reply to
Mario

W dniu 08.02.2014 11:52, inny punkt siedzenia... pisze:

a co źle napisałem ? Metoda działa na każdym wyświetlaczu bez względu na układ zastosowany w sterowniku. Ba, nawet bez względu na typ wyświetlacza. Nie wymaga nawet czytania dokumentacji i szukania w googlach.

Chcesz sensownych odpowiedzi, naucz się zadawać sensowne pytania. Ale na to już nie liczę...

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Użytkownik "inny punkt siedzenia..." napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ld4vds$rrq$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

jak ktoś jest ograniczony do dyrektyw wspólnoty europejskiej to może się i nie da... mnie to nie dotyczy. Jasne, ciebie ograniczyła indoktrynacja religijna w szkole. Jeden z wielu przypadków zastąpienia myślenia wiarą.

Reply to
Jan

W dniu 2014-02-08 10:46, inny punkt siedzenia... pisze:

przekrecic polaryzator....

Reply to
KiloSierra

W dniu 2014-02-08 14:35, KiloSierra pisze:

Brawo :)

Reply to
Mario

W dniu 2014-02-08 14:41, Mario pisze:

tego pewnie nie ma w dokumentacji ;p

Reply to
KiloSierra

Ba, a jak przyklejony? Takie nieprzyklejone to pamiętam tylko z "ruskich jajeczek".

Reply to
Sebastian Biały

nitka do zebow, drut wolframowy....

Reply to
KiloSierra

W dniu 08.02.2014 10:46, inny punkt siedzenia... pisze:

Zależy jaki wyświetlacz. Miałem kiedyś kalkulator, którego wyświetlacz widać było dopiero przez filtr (chyba polaryzacyjny). Załozenie tego filtru odwrotnie (strona zewnętrzna do wyświetlacza) dawało efekt negatywu. Ale już tak ostro i czytelnie nie było jak normalnie. Tak, że są przypadki, że da się.

Reply to
Cezary Grądys