[NTG] Jaki prgram do rysowania

OpenOffice.

Reply to
Adam Dybkowski

Zobacz Dia.

Reply to
T.M.F.

gnuplot może eksportować grafikę do formatu latex'a, do tego EPS/PS i różne bitmapy.

Reply to
Filip Ozimek

Użytkownik "T.M.F." snipped-for-privacy@nospam.mp.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@hermes.wizzard...

Doskonałe! Teraz używam openoffice, obrazki tworzę w dia :-), Luksus

Dziękuje Wszystkim za pomoc!

PS Czy w open office da się ustalić tekst w negatywie ? do celów edycji

Pozdrawiam Łukasz

Reply to
Ukaniu

Ukaniu, ja cie krence. Nie lepiej Maniek Mamuci Maniak?

W publikacjach, to często-gęsto w Protelu chyba :) Zobacz 'Inkscape'.

Sławek

Reply to
Sławomir Szczyrba

Chodzi o wybranie białej czcionki na czarnym tle?

Reply to
Adam Dybkowski

Użytkownik "Adam Dybkowski" snipped-for-privacy@amwaw.edu.pl> napisał w wiadomości news:do21pg$jua$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Tak, lub białej czcionki na niebieskim tle. Męczą mi się oczy jak mam tło białe, gdyby się dało to zmienić to już byłby pełen luksus. Proszę jeśli można o poradę! bo grzebałem w ustawieniach i nie widzę, zmienia mi się tylko kolor obrysu poza stroną.

Pozdrawiam Łukasz

Reply to
Ukaniu

Jest kilka rozwiązań: albo zmieniasz czcionkę w dokumencie (czyli ustawiasz czarny kolor strony i biały kolor czcionki), albo zmieniasz ustawienia kolorów OpenOffice (w menu). Albo zmieniasz kolory interfejsu systemu Windows (co jest chyba najgorszym z tych rozwiązań). Z czym masz problem? Nie widzisz w menu konfiguracji kolorów (czcionki, strony itp)? W OpenOffice 2.0 daje się to ustawić na pewno (sam pracuję na stronie domyślnie lekko szarej a nie 100% jaskrawo białej).

Reply to
Adam Dybkowski

Użytkownik "Adam Dybkowski" snipped-for-privacy@amwaw.edu.pl> napisał w wiadomości news:do4kjh$qge$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

No wiem już gdzie jest problem dokument w którym nie mogę zmienić tła to były .doc z worda. zapisany z uwzględnieniem dodatkowych informacji wynikających z nowego standardu. Jeśli wezmę nowy dokument, wytnę całość starego i wkleję to jest OK. Dzięki! bo już myślałem że ten typ tak ma :-).

Pozdrawiam Łukasz

Reply to
Ukaniu