L9.2 tryb serwisowy

Witam jak sie wchodzi w chassis L9.2 w tryb serwisowy? cos na google nei moge tego znalezc...na elektrodzie rowniez.. cos sie zwieralo do masy, ale juz dawno w tym modelu nie grzebalem..a dokumentacja jest daleko.. musze zmienic ktok syntezy, ew cos jeszcze bo we francji nie dostraja sie do kanalow, a w PL dzialalo i wogole - jaki standard Tv jest ew francji? jeszcze SECAM?

Reply to
greg

juz wiem - bylo opisane na plycie glownej.. i teraz pytanie we francji obraz nadawany jest w negatywie.. jak w tym tv przelaczyc na pozytyw??

Reply to
greg

greg napisał:

Może tak ma być? Ostatecznie skoro potrzebują tablice rejestracyjne w dwóch kolorach dla określenia gdzie jest przód pojazdu, to może w TV musi być negatyw, żeby nie wychodzili na spacer przez kinskop ;-)

pzdr Artur

Reply to
Artur

Thu, 07 Apr 2005 22:20:06 +0200 jednostka biologiczna o nazwie Artur snipped-for-privacy@wp.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

ROTFL.

BTW fajnie ze wrociles na pme, tylko czemu sie tak ukrywasz ?

Reply to
BLE_Maciek

BLE_Maciek napisał:

Wcale się nie ukrywam. Sie urodziłem na nowo i nie powtarzam starych błędów ;-)

pzdr Artur

Reply to
Artur