zawieszona ATMEGA

spodziewalem sie tego pytania :P

atmega 8 16PI - 5.85 netto

tomek

Reply to
tomek

Może niepoprawnie ? Weź generator (nie rezonator !) kwarcowy podłącz pod zasilanie i dotknij nogi XTAL (nie pamiętam której, go to datasheet :). Może po prostu ustawiłeś przypadkiem inny rodzaj oscylatora i nie wystartował. Uratowałem tak ze 3 sztuki ATmega8 i niezliczoną ilość 90S2313.

Reply to
Sebastian Bialy

w 90s2313 jest tylko jeden rodzaj generator i nic się nie zmienia fusebitami jeśli chodzi o zegar wiec nie wiem na czym polegało "ratowanie"

Reply to
Piotr Chmiel

Troche inaczej: Dostałem do odratowania pare sztuk PCB z 90S2313 w których "nie działa" i nie wiadomo dlaczego. Wlutowane na amen i wymiana była kłopotliwa. Okazało się, że zewnątrzny kwarc nie startował - wystarczyło dopiąć generator, żeby stwierdzić, że chodzi jak złoto. A swoją drogą wine ponosił producent kondensatorów - zamiast 22pF miały coś koło 22nF :)

Reply to
Sebastian Bialy

Tue, 30 Aug 2005 20:50:19 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "tomek" snipped-for-privacy@wp.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

A oni już zaczęli osobom fizycznym sprzedawać, czy nadal tylko na firmy ?

Reply to
BLE_Maciek

Juz ponad rok temu zamawialem prywatnie z Maritexu jakies drobiazgi (caly rachunek byl na moze z 20 zl + przesylka).

Reply to
Adam Dybkowski