Zasilanie laptopa z USB-C

Cześć.

Kiedyś pisałem tutaj o potrzebie zrobienia przetwornicy 5V/2.4A ->

12-19V do zasilania różnych rzeczy, w tym małych laptopów.

Wydaje się jednak że znalazłem lepsze rozwiązanie. Wiele współczesnych urządzeń ma USB-C wiec ładowarki oraz powerbanki z tym bajerem są coraz popularniejsze.

Typowy USB-C sięga 15V/1A, często trafiają się takie sięgające 20V/1A, niektóre wypasy mają kilka amper na 20V.

Problem tylko wynegocjować bo standardowo USB-C nie podaje nawet napięcia 5V ... No ale to już nie problem:

Własnie przyszły takie pierdołki. Sprawdziłem, działają perfekcyjnie. To jest mauteńkie i łatwo umieścić to w obudowie laptopa.

Wychodzi na to że nareszcie mogę użyć powerbanku do ciekawych zastosowań "w terenie".

Tak tylko piszę bo może się komuś przyda.

Reply to
heby

W dniu 06.07.2019 o 22:23, heby pisze:

The original IP magic version of the pure hardware trigger PD, stable and reliable program-free, very small size, *plagiarism copying the cottage to die the whole family*.

:-)

Reply to
Kaczin

W dniu 2019-07-06 o 22:23, heby pisze:

Dzięki, przez ciebie mam teraz zmarnowany czas bo szukam ciekawych rozwiązań do zasilania w polu mojego lapka :P o ty ty! ;)

sirapacz

W dniu 2019-07-06 22:23, heby pisze:

A propos: ciekawy projekt -

K.

Reply to
Krystek

Droższe niż podpałka z lidla, ale za to większa skuteczność ;)

Reply to
sirapacz