Zasilacz z 3 pinowa wtyczką.

Użytkownik "Irek.N." napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p3lt5t$70c$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

Mi sie przez firme przewinelo troche laptopow Della i tak calkiem rozowo niestety nie jest :-(

Moze oni wyżsi byli ? :-)

No fakt, ja swoim nie rzucalem, ale rozwalony zawias ... a co to jest ?

A nie, seria Vostro z plastiku, w miare lekka. Ale jak siegnalem po starszy ... szybko wrocilem. Szkoda kregoslupa :-)

Zasilacze maja i mniejsze, gorace, ale daja rade. Tak w 90%. Tylko mniejszy ma na 4.6A, i co sie dziwic, ze trzeci pin przydatny :-)

W dniu 2018-01-17 o 10:34, J.F. pisze:

Ale u większości chyba producentów są różne serie sprzętu. Przykładowo u Della od marketowego chłamu typu Inspiron, przez Vostro, Latitude do Precision. Oraz XPS czy Alienware - ale to nieco inna parafia. Podobnie u Lenovo: są marketowe plastikowe zabawki, ale jest i seria ThinkPad - spuścizna po dawnych IBM choćby serii Rxx albo Wxx (oraz bardzo ciekawe odmiany, jak np. W701ds).

A jeśli pancerne, to przykładowo ToughBook.

Moim zdaniem ocena, że Lenovo czy Dell to badziewie jest nieuzasadniona, gdyż są urządzenia do różnych zastosowań. Ale być może ktoś kupuje laptopy w jakimś markecie i nawet nie ma pojęcia, że choćby gwarancji może być kilkanaście lub kilkadziesiąt opcji do wyboru - łącznie z kilkugodzinną on-site. Nawet sprzedawcy w marketach o tym nie wiedzą, zresztą sprzedają już wstępnie skonfigurowane "pudełka".

Reply to
Adam

Ten problem z kartą sieciową wifi który opisywałem wcześniej to właśnie w ThinkPadzie. Ale sprawdzałem na budżetowym B590 i robi to samo. Akurat tą brzydką zagrywkę praktykują widać niezależnie od serii.

Mateusz

Reply to
Mateusz Viste

Dobre, dobre... Ale wiesz, jak człek wyższy, to ma dłuższe ręce,więc w zasadzie się kompensuje ;)

Mam też jakiś mały, lekki, jak napisałeś plastikowy, nawet nie wiem jaka to seria. Kupiłem aby sprawdzić, czy mały cienki będzie się nadawał do programowania i okazało się, że nie. Wszystko na nim za wolno się dzieje i to wkurza.

Miłego. Irek.N.

Reply to
Irek.N.

Dnia Thu, 18 Jan 2018 23:06:31 +0100, Irek.N. napisał(a):

No nie, rece dluzsze, ale nie az tak :-)

Akurat Vostro to w miare normalne notebooki. Normalnie duzy, gruby, parametry OK, tylko znacznie lzejszy niz poprzednia seria :-)