Woltomierz na mikrokontrolerze

Witajcie!

Znacie jakąś stronę na której byłby schemat wraz z softem dla układu jak w temacie.

Reply to
rc72

Wysyłając taki oto zestaw znaków dnia 04-08-08 11:17 Tomaszek nakarmił(a) stado głodnych newsserwerów:

Taa, ciekawe ile tego czym handluje pochodzi z sampli :-(

Reply to
badworm

Mirtek raczej nie handluje samplami.

Witaj Jacek,

W Twoim liście datowanym 8 sierpnia 2004 (16:32:25) można przeczytać:

JB> Woltomierz można znaleźć nawet w notach aplikacyjnych ATMEL'a... Ale napisz JB> coś więcej: jaka rozdzielczość, jaki zakres napięć, jaka dokładność, ile JB> cyfr?

Dziękuję wszystkim za zainteresowanie. To miałby być woltomierz to monitorowania napięcia akumulatorków. 4 razy

1.5V. Każdego z osobna. Myślę, że 8-10 bitów wystarczy.
Reply to
rc72

Po co ? W koncu i oni i tak rozdaja te uklady, jaka dla nich roznica czy trafi do potrzebujacego darmowo czy za pieniadze ?

No widzisz rozdali setke i 95 lezy w szufladzie. Rozdali by 10, 5 trafiloby na allegro .. i _naprawde_ zainteresowani by kupili ... i moze tez urzadzenie byloby w kilku/../set sztukach..

Wiec moze nie takie zle to allegro ?

Piotr Wyderski

Wysyłając taki oto zestaw znaków dnia 04-08-09 13:12 Piotr Wyderski nakarmił(a) stado głodnych newsserwerów:

A studenci to co? Patyk od kaszanki??? IMHO lepsze byłoby weryfikowanie po planowanym zastosowaniu - podać parę szczegółów odnośnie projektu i po problemie.

Reply to
badworm
Reply to
Piotr Wyderski

Wysyłając taki oto zestaw znaków dnia 04-08-09 14:38 Piotr Wyderski nakarmił(a) stado głodnych newsserwerów:

Ok ale po bardzo preferencyjnych cenach ;-)

Ale kto wie czy czegoś nie wyprodukują. Wszystko zależy od lokalnego zainteresowania i dostępności danej części w PL. Jeśli hobbysta zrobi jakiś projekt, opublikuje go np. w EP i będzie duże zainteresowanie to pewnie AVT będzie gotowe zakupić niewielką ilość kostek - producent zarobi.

Reply to
badworm