Klawiatura (chyba) membranowa na krzywą powierzc

Witajcie,

czy znacie może producenta klawiatur, które można by naklejać na nieprostą powierzchnię?

Wstępnie klawiatura skrajnie prosta: jeden przycisk. Naklejany na powierzchnię boczną walca o średnicy 32 mm.

A może pomysł na jakąś samoróbkę?

Pozdrowienia, MKi

Reply to
MKi

W dniu 2016-01-22 o 15:31, MKi pisze:

czujnik pojemnościowy

a.

Reply to
Artur Miller

W dniu 22-01-16 o 15:31, MKi pisze:

QWERTY Łódź.Zdecydowanie najlepsze klawiatury w Polsce.

Reply to
Dupek Żołędas

Niestety przetrenowane z ujemnym skutkiem. Czujnik działał znakomicie na przewodzie ok. 20 cm, jak dałem docelowy 2m, to pojemność przewodu (chyba?) spowodowała, ze odczyty stały się losowe.

Pozdrowienia, MKi

Reply to
MKi

Dzwoniłem do nich już wcześniej. Nie można zginać ich przycisków.

Pozdrowienia, MKi

Reply to
MKi

MKi pisze:

Właśnie kończę walki z czujnikiem pojemnościowym na atmedze, procek musi być jak najbliżej sensora, lepiej puścić te 3 kable do proca niż walczyć z fałszywymi sygnałami.

Reply to
AlexY