uzupelnienie sciezki

Urwala mi sie sciezka :) , nie po piwie :) Na plytce mam urwany ok 4 mm dlugosci kawalek sciezki. Jak mam to uzupelnic? Nie moge do pozostalych koncow przylutowac kabelka bo musi to byc niestety plaskie. Jak to zrobic? Pomozcie prosze.

Reply to
doktorek
=?windows-1250?Q?Micha=B3?=

Witam,

Dnia 8.11.07 (czwartek), 'doktorek' napisał(a):

A drucika DNE 0.1mm też nie można? :) To ma grubość taką, jak warstwa jakiegoś kleju przewodzącego... Tylko trzeba ewentualnie usztywnić.

Reply to
Dykus

kupowałem na allegro - ale niestety nie pamiętam u kogo. zwało się to drut w izolacji teflonowej - albo jakoś tak. Parometrowe odcinki, pojedyncze złotówki

MAc

Reply to
MAc

Witam,

Dnia 8.11.07 (czwartek), 'Jarek P.' napisał(a):

W Seguro. ~50gr za metr. Tylko pewnie koszty wysyłki większe niż przez Allegro.

Reply to
Dykus

JR schrieb:

są też specjalne ściągarki. Mam też płyn do rozpuszczania teflonu, ale na wszelki wypadek nie pytam, co to za zwierze. Wbrew przedpiścy do odizolowywania używam skalpela nr 21 i nie mam z tym problemów.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok