Układ telefoniczny

Witam. Mam taką zagwozdkę. Mam sobie laptop z faksmodemem. Zastanawiam się, jak zrobić takie urządzenie: z jednej strony wpinam faksmodem, z drugiej mam głośnik i mikrofon. Głośnik i mikrofon przypinam do słuchawki z budki telefonicznej. Czy dałoby radę przepchnąć faks przez coś takiego?

Jak zrobić takie urządzenie (jak wygląda w "środku" centrala telefoniczna...

Potrzebne mi coś takiego, bo ostatnio mam trochę faksów do odebrania i wysłania, a PP już mnie dobija...

Reply to
Patryk Sielski

Raczej z trudem - tak dzialaly modemy 300bps, fax ma 9600.

A nie masz dostepu do linii telefonicznej ? To moze przez komorke ? Albo jakis faxserwer internetowy ..

Takie coś nazywa się 'modem akustyczny' i wyciąga mniej więcej

300 bps. Taniej i szybciej będzie wysyłać faksy przez komórkę.
Reply to
Filip Ozimek

J.F. <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> pisze:

To jest max prędkość. W zależności od łącza może zejść do 1200

Przez komórkę analogowy faks nie przejdzie.

Nie znam takowych :-(

Reply to
Patryk Sielski

Standardowo wszyscy Użytkownicy POP mogą inicjować połączenia typu dane i faks oraz łączyć się z Internetem. Opłaty za transmisję danych i faksów umieszczone są w cenniku. Korzystanie z tego typu usług możliwe jest przy użyciu następujących konfiguracji:

  • prostemu podłączeniu komputera typu Laptop/Notebook, karty faksowo/modemowej (PCMCIA cyfrowa) oraz telefonu, * poprzez telefon z wbudowanym modemem i oprogramowaniem koniecznym do przesyłania danych, * prostemu podłączeniu telefonu bezpośrednio do komputera (do portu COM) za pomocą kabla (RS 232), * poprzez wykorzystanie transmisji promieni podczerwonych (infrared), pod warunkiem, że komputer i terminal posiadają porty do takiej transmisji.

To poszukaj.

Reply to
Filip Ozimek