Touchpad

Jak to wlasciwie jest zrobione ?

Macam notebooka .. na palec reaguje, przesuwa kursor i rozpoznaje tupniecia. Na wielkosc nacisku nie reaguje. Przez papier dziala, choc gorzej.

Plastik zamiast palca nie dziala. Kawalek metalu nie dziala. ale juz lyzeczka dziala .. trzymana w reku, bo przez gazete to nie. na kolko z drutu nie reaguje.

pojemnosciowo jakos z dosc duzymi elektrodami ?

J.F. napisał(a): [ciap]

teoretycznie chyba możliwe, zobacz na rys.7 u dołu:

czy to jest coś z tego gatunku?

Andrzej Kamieniecki

Reply to
Andrzej Kamieniecki

Pan J.F. napisał:

Na ektoplazmę z palca czułe jest draństwo. A na łyżeczkę reaguje, bo się ta naładowała bioenergią od długiego trzymania w gębie. W gazecie też jest bioenergia, ale ujemna, więc się obie znoszą. Trzeba z taką nową łyżeczką spróbować, prosto z fabryki.

Reply to
Jarosław Sokołowski

J.F. napisał(a): [ciap]

ano trochę, ale na coś innego się nie natknąłem (chociaż specjalnie nie szukałem tylko zapamiętałem artykuł ze starego Analog Dialogue).

Andrzej Kamieniecki

Reply to
Andrzej Kamieniecki

Tez mi to chodzilo po glowie, ale na rozgrzanym notebooku kawalek metalu tez powinien dawac rezultaty.

Ektoplazma duchowa, zwana tez spirytus .. :-)