z cyklu jak to jest zrobione

jest takie nowe urządzenie

jak Komuś się nie chce zaglądać to napiszę, to taki przełącznik komputerów, jak KVM do PC, tylko, że video...

ciekawe są parametry:

Fully automatic SCART switch with full galvanic inputs separation.

8 scart inputs ( full rgb, s-video, composite, blank, TV mode) 1 scart ouput "Knight rider" style active scart detection full ROHS AVR controller with firmware future updates HQ plexi transparent ( made by me ;-) at my laser machine) MICRO USB power supply (regular mobile phone charger 5V will do the job - please, use sth decent - approx 1A)

jak to może być zrobione? jakoś na płytce nie widać potężnych scalaków, jak może być zrobiona sepraracja galwaniczna, przy jednoczesnym przenoszeniu wszystkich sygnałów złącza EURO?

będę wdzięczny za podpowiedź - P.S. pytałem kolesia, milczy...

może chociaż Ktoś tu mi podpowie jak zrobić taką separację galwaniczną sygnałów video? wiem, że był okres z eksperymentowaniem z diodami nadawczą i odbiorczą.. Nikt nic na ten temat nie wie?