tacka do segregatora - ktoś używa ?

Witam. Czy ktoś używa takich tacek do segregatora ?

Pomysł mi się ogólnie podoba bo sporo tych przegródek. Zastanawiam się tylko czy w praktyce co 3 otwarcie nie kończy się wysypaniem wszystkiego na podłogę. Ja jestem dosyć nerwowy i jak nie uda się otworzyć po sekundzie to zaczynam szarpać.

Co o tym myślicie ? (nie o moim byciu nerwowym tylko o tym patencie).

Reply to
kriters

W dniu 2016-09-09 o 14:13, kriters pisze:

zajebisty pomysł, aby nauczyć się powstrzymywać nerwy :)

a.

Reply to
Artur Miller

kriters pisze:

Mamy takie cusia w pracy, trzymamy tam oporniki przewlekane. Dobre do rzeczy po które rzadko się sięga.

Reply to
AlexY

W dniu 09.09.2016 o 14:13, kriters pisze:

Tak trzeba było zapodać, bo inaczej nie wiadomo co i za ile...

Jeżeli toto nie ma zamykania "od góry" - a chyba nie ma, to imo dla masochistów, którzy mają dwa tryby działania; "wolny" i "wolniejszy".

Elementy trzymam w oryginalnych torebkach (niestety, zajmuje to miejsce. malutkie szufladki, średnie, duże i wielkie :)

A trochę podręcznej drobnicy SMD mam w pojemniczkach tego typu;

I mimo, że zamykane, pewnego razu kolega wywalił takie coś z rezystorami

1206. Oczywiście całą tą górkę trzeba było wyrzucić, bo marnowanie czasu na pracę Kopciuszka i przebieranie byłoby droższe niż te elementy :)

Niby fajne takie coś "do segreagatora" ale w praktyce nie wyobrażam sobie. Jeżeli to nie jest zamykane, to nawet jak leży "płasko" jest problem - bo jak podnieść wyższe bez odchylania ?

A jak ktoś się pomyli i postawi pionowo, no to pozamiatane :) Cena też mało atrakcyjna.

Reply to
sundayman

sundayman pisze:

A, takie to.. to te nasze mają indywidualne zamknięcia na poszczególnych komorach, zatrzaskowe, przy otwieraniu cała taca podskakuje i zawartość lubi wyskoczyć.

Reply to
AlexY

Dzięki za odpowiedzi. To chyba jednak nie jest dobre rozwiązanie.

Reply to
kriters

To jest rozwiązanie analne, czyli do dupy. W poprzedniej pracy mój poprzednik kupił zestaw oporników przewlekanych E24 w dwóch segregatorach, właśnie u pana Conrada. Jak napisał tu kolega, dobre do oporników przewlekanych, które używasz raz na rok, 390k, na przykład ;-). Przy częstszym stosowaniu można ocipieć, bo otwierają się nie kiedy chcesz, tylko kiedy one chcą.

Waldek

Reply to
Waldemar