że ktoś szuka ?

Cześć,

Gdyby ktoś szukał firmy z automatami do montażu smd , piecem , inspekcją optyczną ,testowaniem funkcjonalnym, pudełkowaniem etc.

Zainteresowaną wszelkimi ilościami od 10 - 100000 szt.

To proszę kontakt na prv.

Pozdrawiam

Adam Górski

Reply to
Adam Górski

W dniu 06.10.2023 o 13:25, Adam Górski pisze:

Gdyby ktoś chciał się skontaktować to proszę usunąć z maila "_i_tak_tego_nie_czytam"

Pozdrawiam

Adam Górski

Reply to
Adam Górski

Fajnie by było gdybyś podał nazwę i województwo.

Reply to
Zbych

Adam Górski <gorskia_i_tak_tego_nie_czytam snipped-for-privacy@wp.pl napisał(a):

Dlaczego prv? Ja już znalazłem:

Grzegorz Niemirowski

Bo to prywatne sprawy.

Pozdrawiam

Adam Górski

Reply to
Adam Górski

Warszawa. Chyba nie ma to znaczenia w dobie kurierów.

Pozdrawiam

Adam Górski

Reply to
Adam Górski

W dniu 08.10.2023 o 20:06, Adam Górski pisze:

Z wymienioną przez Ciebie firmą nie mam nic wspólnego. Pomagam firmie kolegi znaleźć klientów. Ot wszystko.

Pozdrawiam

Adam Górski

Reply to
Adam Górski

W dniu 08.10.2023 o 20:14, Adam Górski pisze:

Nikt chyba nie ma nic przeciw reklamie w zbożnym celu. Tylko aurę zrobiłeś jak wokół stowarzyszenia iluminatów, gdzie bez zaproszenia dostać się nie sposób. ;)

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

On 2023-10-08 23:00, Robert Wańkowski wrote: (ciap)

:-)

Włodek

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Jestem zaskoczony , że udało mi się taką aurę stworzyć :).

Każdy jest serdecznie zaproszony do kontaktu. Moim zadaniem jest być osobą kontaktową na styku nowych klientów i możliwości zakładu.

Odpowiedzieć na część pytań i przekierować gdzie trzeba.

Pozdrawiam

Adam Górski

Reply to
Adam Górski

W dniu 09.10.2023 o 12:59, Adam Górski pisze:

Marketing ezoteryczny. ;)

Robert

Reply to
Robert Wańkowski