szukam szczelnego bistabilnego włacznika do motoru

Potrzebuję włacznik do motoru. Ma właczać przekaźnik sterujący światłami. Musi być w miarę szczelny, żeby się do niego nie lała woda. Szukam i szukam ale bezskutecznie. Nie sądziłem, że to taki problem. Może ktoś wie gdzie w necie dostanę coś takiego?

PC

Reply to
PC

PC <pch[WYTNIJ_TO]@poczta.onet.pl> pisze:

Są specjalne kapturki gumowe na przełączniki dźwigienkowe i kołyskowe dające pełną hermetyczność. Wiem, gdzie kupić w W-wie, w necie nie szukałem.

Reply to
Patryk Sielski

Użytkownik "PC" <pch[WYTNIJ_TO]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:d5a1ss$6p1$ snipped-for-privacy@opal.futuro.pl

?

Reply to
Marek Dzwonnik

Tu nie ma. Kupiłem już w Elfie ale jest nie taki jak chciałem. Opis był niejednoznaczny i dostałem monostabilny. Teraz mam go już i wiem, że nie pasowałby mi taki sam tylko bistabilny.

PC

Reply to
PC