Potencjometry - gdzie?

Witam

Od dłuższego czasu poszukuję potencjometru obrotowego 4,7 Koma. Tylko, ze mam pewne wymagania co do niego, chciałbym go zamontować do ścianki swego urządzenia, a żeby ładnie mi się komponowało potrzebuję coś w tym guście:

, ale z gwintem do mocowania M6 (właściwie, to jest czynnik determinujący - gwint M6).

Moze ktoś z Was wie gdzie mogę kupić taki potencjometr, w miarę przyzwoitej cenie (tj. do 5zł)?

Ja przeszukałem całą giełdę pod GUSem i trochę sieciowych sklepów i nie znalazałem

Za pomoc będę bardzo wdzieczny.

Pozdrawiam Jacek

Reply to
Jacek O.