Szlachetne zdrowie...

Użytkownik "sundayman" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:nbl1ig$ja7$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

...Jakimś czytnikiem? Nie jest to przypadkiem jakiś uniwersalny chip? Wyedytować i już... Skimmerzy wykorzystują karty lojalnościowe z różnych tankszteli. Aaalbo, samemu robić podobną maszynencję i też kasować z tego kasiorkę od naiwnych :))

Reply to
ACMM-033

Myślę ze dla kaczora już za późno, szkoda ze nie pojawiło się to wcześniej:)

Reply to
wchpikus

W dniu 2016-03-04 o 15:46, Piotr Wyderski pisze:

Bardzo mi przypadła do gustu ta aukcja. Zarchiwizowałem se na dysku nawet.

Reply to
robot