System DIGITAL8 jak działa?

Witam, Czy może ktoś wie jak działa kamera w systemie DIGITAL-8. Chodzi mi o opis sposobu zapisu na taśmie ile głowic zapisuje itp. A tak w ogóle zepsuła mi się kamera SONY DCR TRV240. Objaw: 3 pasy na ekranie poziome bez obrazu pomiędzy nimi obraz ok. Wygląda tak jakby padła jedna głowica. Dzięki z góry za pomoc LECH

Reply to
lech

to jest cyfrówka, nie miałbyś obrazu, albo byłaby sieczka tak mi się przynajmniej wydaje

zyga

Reply to
Zygmunt M. Zarzecki