Święte krowy

Witam,

Dobrze że się taki temat co jakiś czas pojawi, widać wtedy jak wielu ludzi czyta tą grupę.

Szkoda tylko że dyskusję na temat prowadzi zaledwie kilku...

Adam Górski

Reply to
Górski Adam

W dniu 2011-05-23 12:06, Górski Adam pisze:

A o czym tu dyskutowac od lat wiadomo ze elektroda to przechowalnia SBekow.

Reply to
Arkady
[...]

*PLONK!*

Hahahahahahaha

Reply to
John Smith

Ale o czym tu dyskutować. Można najwyżej wylewać swoje żale. Elektroda to ztcw prywatne forum, właściciel ma taką koncepcję, i szlus. Zresztą, czy inna byłaby lepsza ? Można by pewnie zrobić pucz adminów, ale czy nowi byliby lepsi ? Sam się nieraz irytuję, jak jeden z drugim purytanem wpieprzają swoje adminowskie komentarze "zdanie kończymy kropką".

Kuśwa, sam nieraz zwracam uwagę ludziom, ale nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu.\ W końcu elektroda to nie forum polonistów, oczywiście z wszechobecną pogardą i ignorancją językową walczyć trzeba, ale nie z każdym brakiem przecinka.

Zwłaszcza, że nieraz taki admin zauważy, że brak kropki, a nie zauważy, że ktoś pisze "ja nie wiem, u mnie bynajmniej działa". Parę razy pisałem do autorów takich tekstów, żeby im wyjaśnić co i jak, ale na PW, i kulturalnie - jak kolega. Zawsze dostałem grzeczną odpowiedź.

No, i sam się zacząłem znowu uskarżać :)

Admini są "krwią z krwi" naszej, i niestety (?) są emanacją nas jako społeczeństwa. Ja tylko żałuję, że trudno jest z nimi dyskutować, bo jak któryś usunie posta, to nawet nie wiadomo kto...

Ale generalnie, elektroda jaka jest taka jest, jej wartością są userzy, a nie admini. I chyba nie warto toczyć jakichś bojów, bo efektu i tak nie będzie...chyba.

Reply to
sundayman

W dniu 2011-05-23 16:57, sundayman pisze:

Bo to nie forum pasjonatow elektroniki a filologow jezyka polskiego widocznie.

Dlatego mamy taka srqiala elektronike w tym kraju gdzie piekarz buduje mosty a filolog projektuje elektronike.

Reply to
Arkady

*PLONK!*

Jeden admin miał swoją stronę w necie. Można było mu się wpisać jako gość, ale nie pamiętam kto to był, bo to było kilka lat temu.

Reply to
Tom

Inny admin był ścigany przez prokuraturę, bo coś nawywijał jako krótkofalowiec, ale tez nie pamiętam o co tam chodziło

Reply to
Tom

Adminów z Elektrody trzeba tępić na maxa. Przypuszczam, że niktórzy to smarkacze po kilkanaście lat i mają odchyłki od normy.

Reply to
Tom

Kiedyś mi napisali,że zaniżam poziom Elektrody, a pytanie umieściłem "dla początkujących", chociaż na pewno nikt poczatkujący nie był by mi w stanie odpowiedzieć.Napisałem więc po raz drugi w nieco inny sposóbi i potraktowali to jako "uporczywość". To wyjątkowo wredni ludzie ( moze nie wszyscy) i chyba bezrobotni.

Reply to
Tom

W dniu 2011-05-23 20:35, Tom pisze:

Pewne jest to ze to banda przyglupow dobrze ze usenet jest wolny od takich typow.

Ahh zapomnialbym sa jeszcze plonkowcy czyli przyglupy z innej bajki.

Reply to
Arkady

Dobrze, też tak myślę :-) Na usenecie jestem od początku, a tych moderowanych "forumów" nie cierpię. Banda zgorzkniałych moderatorów, którzy umieją tylko krytykować i kasować posty. Szkoda czasu na pisanie tam.

Reply to
rennes
[..............]

*PLONK!*

Następny, proszę!

Ty sie sam plmnkij w zakuty lep przyglupie.

Reply to
Arkady

| Ty sie sam plmnkij w zakuty lep przyglupie.

cześć arkady , tak 3 mać

Reply to
Jerzy Pastusiak

Weź takie rzeczy prywatnie załatwiaj - tak tylko dodatkowy syf robisz :\

Reply to
Michoo

Bez żartów.

ROTFL

Reply to
John Smith

Uzytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@pik-net.pl...

Widze, ze bardzo nerwowo-plonkowy jestes. Sa pomagajacy, co potrafia sie znalezc nawet "do baranów", podejsc do nich jakos normalniej. Tobie tego absolutnie brak.

Artur(m)

Tez mnie plonkiesz???

Reply to
Artur(m